Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '10

 
Kategori
İzmir
 

Bugün yağmur var İzmir'de

Bugün yağmur var İzmir'de
 

Bu gün yağmur var İzmir’de damlalar oradan oraya savruluyor. Sanki yer gök bir olmuş gibi şimşekler çakıyor gökyüzünde; korkuyorum sanki camı delip geçecek yıldırımlar düşecek gibi çok ateşim var ama üşüyorum radyo da romantik bir parça çalıyor.

Yazmak geldi içimden ellerim kanayıncaya kadar yazmak. Ben hüzün insanıyım bu sonbahar beni çok etkiliyor ne çok istiyorum şimdi deli gibi yağmur altında yürümek ıslanmak iliklerime kadar suyu hissetmek.

Kaç bahar daha var acaba önümüzde söylenmemiş sözleri konuşabilmek bu hayatı yaşayabilmek için tut ellerimden hayat çok yorgunum gözlerimin gördüğü yüreğimin sevdiği yeşillikler ser önüme her bastığım toprak bahar olsun.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..