Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Bugünlerde bir susalım önce

Bugünlerde bir susalım önce
 

Birbirimizi yiyeceğiz neredeyse

Sanki herkesin kafası atık halde

Oysa biz insanız her şeyden önce

İnsanlar konuşa, konuşa anlaşırlar ancak

Ben diyorum ki

Önce bir düşünelim olanı biteni gözden geçirelim

Sonra kendimize bir soralım ne yapmalı bence diye

Ondan sonra başlayalım tatlı dille güler yüzle

Ve baskı kurmadan kızdırmadan

Yakın ve uzak çevremizle konuşmaya

Eminim hem de en emin şekilde

Sorunlar ancak konuşulursa doğru çözüme kavuşur

Bakın ben şöyle seslendim bu konuda

“HER HATA BÜYÜTÜLMEMELİ

Of

Of ki of

Sıkıntı dolu günlerim

Öfke nefret

Küskünlük gördüklerim

 

Ey ben biliyorum

Anlaşılmıyorum

Anlatamıyorum

Çünkü dinletemiyorum

 

Ne yapabilirim başka

İşte onu arıyorum

Kırmadan kaçınacağım

Tamam

Başka ne yapabilirim

Onu düşünüyorum

 

Bekleyelim bakalım

Bekleyelim sabredelim

Sabır ile bekleyiş

Her sorunu hal edermiş

 

Bırakıyorum kendimi

Bırakıyorum zamana

Bırakıyorum anlatabileceğim ana

Al işte en güzel öğüt sana

 

Yazık etmeyeceğim

İyilik yapma

Barış arama tutkuma

Kine nefrete öfkeye direnişe

Aldırmayan

Sabreden olma çabama

 

En başat önerimdir herkese

Çok kızdığınızda

Çok kızdığınız konuyu

Konuşun kızdığınızla

 

Kaybetmez kazanırsınız

Sorunlar

Konuşulursa çözüme kavuşur

Bunun adı da barıştır

 

Bir kişinin eylemi birisine zarar verirse

Bu konu o kişiyle konuşulursa ancak

İş çözüme bağlanır

Belki de o koşullarda sen olsan

Sen de aynısı yapardın

 

Her hatayı

Büyütüp suçlamak doğru değil

Sen olsan o hatayı yapan

Sen kendini bağışlamayacak mısın?

Peki, o zaman

Başkası olunca neden bağışlamıyorsun”

                    (Halil Güven-Şiirlerim- söke)

...

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..