Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '17

 
Kategori
Magazin
 

Bünet Polat : Melekler kahvesi bana uğurlu geliyor

Bünet Polat : Melekler kahvesi bana uğurlu geliyor
 

Fox TV’nin uzun soluklu projelerinden biri olan ‘Karagül’ dizisinin oyuncuları uzun bir aradan sonra ilk defa Melekler Kahvesi’nde bir araya gelerek kahve keyfi yaptı.

Başrollerini Mesut Akusta, Ece Uslu ve Şerif Sezer’in paylaştığı Karagül dizisinin oyuncularından, ‘Can Atak, Bülent Polat, Mert Yazıcıoğlu ve Hülya Duyar’ Taksim Melekler Kahvesi’nde geçtiğimiz gün bir araya geldi.

Kahve içip, sohbet eden ünlü isimler fal da baktırdı.

‘BANA UĞURLU GELİYOR’

Melekler Kahvesi’nin kendisine uğurlu geldiğini belirten oyuncu Bülent Polat, ‘Kahvemi içtikten sonra Avşar Film ile yeni bir proje için görüşmeye gideceğim. Burası bana her zaman uğurlu gelmiştir. İnşallah güzel bir proje ile ekranlara döneceğim.’ dedi.

 

 

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..