Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '18

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Çalışanlar Zam Farkı Almak İçin Enflasyonun Yüksek Çıkmasını İsterler mi?

Çalışanlar Zam Farkı Almak İçin Enflasyonun Yüksek Çıkmasını İsterler mi?
 

Bu benim yaptığım biraz kıllık ama bilsek iyi olur!

Kim der ki enflasyon yüksek olsun? Ama örneğin çalışırken benim aklımdan geçerdi, hesabını bile yapardım, oradan alacağımın pahalılığa gideceğini düşünmeden.

Tamam ben pek vatansever değilim ama hani ülkesini sevenler de böyle hesap yaparlar mı acaba?

Biliyorum bunu konuşmak bile hoş değil, “Enflasyon yüksek çıksın da enflasyon farkından maaşıma daha fazla zam gelsin”

Yok hainlik değil elbet ama üç kuruş fazla alacağız diye herkesi etkileyecek yüksek enflasyonu nasıl isteriz, laf aramızda benim gibi birine pek güvenilmez de.

Ama ne yapayım durum bu, enflasyon artınca zam oranımız da artıyor.

Çalışanlar Zam Farkı Almak İçin Enflasyonun Yüksek Çıkmasını İsterler mi? Emin olun isterler, ben aksini söyleyeni duymadım. Hatta bir keresinde enflasyon farkı yüksek çıkmıştı da bazıları ellerini ovuşturmuştu!

Tuhaf olan, biz hem bunu yapar hem de vatan için ölürüz!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..