Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Can ve mal güvenliği dışındaki koruma kişilik haklarına müdahaledir

Can ve mal güvenliği dışındaki koruma kişilik haklarına müdahaledir
 

Böyle başka anlamlara da gelen sözleri seviyorum; çünkü gerçek, bu cümlelerde. İlk bakışta kafayı yemiş bu adam diyen de çıkacaktır, suçu övdüğümü söyleyen de. Mesela birisi kalkıp diyebilir ki “Küçük çocukları tecavüzden korumak da kişilik haklarına müdahale mi?”

“Bize yılanla kelebeği birlikte sunuyorlar, aklımızda yılan kalıyor, kelebek karambole gidiyor” dersem belki ne demek istediğimi anlarsınız. Hem küçük çocuğa tecavüz de can güvenliği, bazen sonu ölüm oluyor.

Sorun izinsiz bana dokunulması ya bunu bahane ederek izinli olanları da yasak ediyorlar. Sana ne, belki ben tecavüzden hoşlanıyorum! Genel doğruların canı cehenneme! Doğru davranış kişiye bırakılmalı; istiyorsam doğru, istemiyorsam yanlış!

Biliyor musunuz, bu şekilde hayatımız elimizden alınıyor. Sözde bizi düşünüyor bizi koruyorlar. Can ve mal güvenliğim dışında asker polis kanun manun istemiyorum!

Sen bana istemediğim davranışları önlemekle mükellefsin, istediğim şeylerden sana ne, bedenimi pazara çıkarır, ruhumu satarım; istersem şeytan olur şeytanla yatarım.

Malımı koru, donumu koruma, sana ne benim donumdan! Kırk harami yoksa yolumu koruma!

İyilik ve doğruluk düzenlerinden nefret ediyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..