Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '17

 
Kategori
Deneme
 

Ciddiyet konusunda bir yazı yazmak istiyorum ama ciddiye alınır mı bilmem

Ciddiyet konusunda bir yazı yazmak istiyorum ama ciddiye alınır mı bilmem
 

Ciddiyet konusunun suyu çıktı, suratı asık olana ciddi diyoruz. Yahu insanların bir yapısı var, kimse isteyerek şaklaban olmaz. Allah aşkına bu ne cehalet; koşarak gidiyormuşum, çocuk muymuşum?

Suratsız Tatar Ramazanlar yüzünden hepimiz cıvık olduk… Bir kere ciddiyetin tanımı yok!

Beni herkes ciddi bilir; tavırlarım ciddidir. Lakin ben böyle olmak istemiyorum; değneği at yapıyorum deh deh, karabaşın kuyruğunu çekiyorum; ciddiyet benim halim, yaşamım değil!

Bazen çok kızıyorum, insanlar beni nasıl görürlerse görsünler, isterse maymuna benzetsinler diyorum.

Ben ciddiyet içinde yaşamak istemiyorum, ciddiyet bana itici geliyor. Benim için şöyle ya da böyle davranmanız gerekmiyor, aslını bilirsem şebekliğine de saygı duyarım!

Ciddiye alınmak… Müthiş kasıyor beni… Ne yapmak nasıl hareket etmek lazım bilmiyorum…

Bu arada bu yazıya hak verenlerin ve şu “Aldırma boş ver” cilerin de bizi ciddiye almadıklarını bilin… Sadece onların dediği gibi (yani suratsız Tatar Ramazan)olursak ciddiye alacaklar…

Çünkü kafalarında bitli sakallı dervişlerden kalma bir ciddiyet formatı var; “Erkek dediğin ciddi olur”

Ya ben ciddi olurum da o zaman yaşamayı unut; dondurma yalamayı, sakız patlatmayı ve daha kim bilir neleri neleri… Sen bana resmen yaşama diyorsun!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..