Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Çılgın Sedat Yapımcı Oldu

Çılgın Sedat Yapımcı Oldu
 

Yapımcılığını şarkıcı 'Çılgın Sedat'ın üstlendiği 'Benim Adım Osman'ın çekimleri İzmit'te başladı. Başrollerinde Sedat Kapurtu, Metin Yıldız ve Ateş Fatih Uçan’ın yer aldığı filmin 2017 yılında vizyona girmesi planlanıyor.

Komedi türündeki 'Benim Adım Osman' filminde başrolleri; Çılgın Sedat, Metin yıldız ve Ateş Fatih Uçan paylaşıyor. Üçlüye, Cengiz Kurtoğlu, Deniz Orali Songül Karlı, Tayfun Sav, Nur Ertürk, Çiğdem Tunç, Murat Övüç, Hakan Hatipoğlu, Gizem Hatipoğlu, Kayhan Yıldızoğlu, Latif Doğan, Nagihan Karadere, Murat Kurşun, Coşkun Gögen ve Fatih Mühürdar eşlik ediyor.

Hikayesi yine Çılgın Sedat'a ait olan film, hayatını bir gazetede köşe yazarı olmaya adamış 'Osman'ın, kuzeni 'Fiko' ve 'Dursun'a gelmesiyle hayatının nasıl değiştiğini anlatıyor.

Senaryosunu Banu Kaptanoğulları ve Atıf Ulusoy’un kaleme aldığı fimin yönetmen koltuğuna da Çılgın Sedat oturdu. İlk yönetmenliğini yapacak olan Çılgın Sedat, çok farklı bir komedi ile hem yapımcı hem yönetmen hem de oyuncu olarak karşımıza çıkacak.

Hayalinin gerçeğe dönüşmesinin heyecanını yaşadığını belirten Çılgın Sedat, "Uzun yıllardır hayal ediyordum ve şu anda hayalimin gerçek olmasına tanıklık ediyorum. Bambaşka ve çok özel bir duyguymuş" dedi.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..