Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Çocuğuz biz

Çocuğuz biz
 

Kobanili, Filistinli, Rojavalı 
Nereli olursak olalım
Çocuğuz biz…
 
Ben Rojavalı bir çocuğum
Silahların gölgesindeyim
Hem anasız hem de babasızım
Gücüm yok ki dermansızım
 
Ben Kobanali bir çocuğum
Nedenini hiç bilmediğim
Kirli bir savaşın hedefiyim
Öp beni doktor, yaralıyım
 
Ben Filistinli bir çocuğum
Aç ve susuzum
Vuruldu hep arkadaşlarım 
Yok ki artık kardeşlerim
 
Ben, o, diğerleri
Oynamak isteriz
Gülle değil de
Güllü toplar
Yedi renkli topaçlar isteriz 
Çünkü Çocuğuz biz
 
Dünyayı kana değil de
Renklerin en güzeline boyarız
Bırakın bizi bize
Ey betsiz benizsiz
Beyaz adamlar!!!
Biz İsrailli çocuklar ile de 
Oynarız, güleriz
Ebeleşiriz oyunlarımızda çocukça 
Düşmanlık nedir bilmeyiz biz
Bize kurşun değil
Renkli şeker atın
Kefen yakışmaz
Allı, morlu, sarılı
Bayramlıklar alın
 
Çocuk olduğumuzu unutarak
Geleceği karartmayın...
 
Birsen İNAL  
 
Toplam blog
: 124
: 393
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Diyarbakır’da doğdu, tam bir Diyarbakırlı olarak büyüdü. İlk okulu İsmet Paşa İlkokulu’nda, orta ..