Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çocukluğumun 23 Nisanları

Çocukluğumun 23 Nisanları
 

6 yaşındayken.


Ben şanslı bir çocukluk geçirdim. Milli bayramlarda alırdık elimize bayrakları ve her 23 Nisan'da yağan yağmura inat okulun bahçesinde olmasa bile okulun salonunda okurduk şiirlerimizi. Anardık Atatürkümüzü.

Ben şanslı bir çocukluk geçirdim. Benim öğretmenlerim idealistti. Yerde bir kağıt parçası bile görseniz ne yazıyor üstünde durup bir okuyun derdi. Araştırmaya, düşünmeye yani "insanın özüne" hizmet ederlerdi. Kula kulluk etmezlerdi.

Ben şanslı bir çocukluk geçirdim. İstanbul gibi bir yerde dut ağaçların tepesinde büyüdüm. Elime geçirirdim poşet toplardım dutları. Toplardım toplanmasına da sonra ağaçtan nasıl ineceğim diye kara kara düşünürdüm.

Ben şanslı bir çocukluk geçirdim. Elimdekinin kıymetini bilmesini öğretti ailem. Hakkım olanı istemesini de.

Şanslı bir çocuktum. Aileme, öğretmenlerime borçluyum bunu. Hayatıma güzellik katan, beni ben yapanlara teşekkür ederim.

Ve en önemlisi de bize bu bayramı armağan eden, bir ışık olan her daim izinde olacağımız Atatürk'e saygılarımla...

 

 
Toplam blog
: 40
: 372
Kayıt tarihi
: 09.09.14
 
 

Balıkesirliyim. Kocaeli Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde lisansımı, Marmara Üni..