Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Çoktan gelmişti vakit de grileşir sandım maviyi !

Çoktan gelmişti vakit de grileşir sandım maviyi !
 

Kaç seher karşıladım griden gizli.
Döndükçe maviye göğüm, ıssızlaştı ruhum yine.

Bre şaşkın!!
Neden çalarsa sabahın beşinde kornayı.
Sabırsız ve hatta ısrarlı.
Nereye gideceğimi sormayacak kadar kızgın.

”Havalimanına.”

Sohbeti sevmiyor.
Kim bilir ne dertlerle savaşıyor zihni.
Farkıma varmaksızın varıyoruz.
Tek kelime etmeden!
Harem’i arıyor nemli gözlerim.
Araba vapurlarını.
Kapı önünde insan öbekleri.
Bavulları özlemlerinden büyük!
Tüplü Albea'nın yorgun kaptanı.
Seviniyor para üstünü almadan inmeme.
Sanırım şaşırıyor da.
Başıma üşüşen çığırtkanlar yok!
En büyük asker bizim asker çığlıkları da!
Ne hüzün!
Omzumda bir küçük çanta.
İçinde üç beş giysiyle birkaç kitap.

Hoşça kal Mavi.

”Nereye uçacaksınız efendim?”

”Nereler var?”

Geceden kalma süzüşün çattık sabahın delisine ifadesini iyiye yormak zor!

”Nereye gideceğinizi bilmiyor musunuz efendim?”

Biliyor muyum!
Ağaçlı'ma gitmeliyim.
Mutlak huzura!
Olabildiğince uzağa maviden.
Belki de Cemal Amca'm oturur yine yanıma!
Nireye gidirsen ogul, Agrıli misen der merakla.
Öyle ya,

"Ağrı’ya gideyim ben.”

"Dönüşünüz?"

"Dönüyorum ya işte!"

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..