Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Daha nice bayramlara

Daha nice bayramlara
 

Ramazan ayı geldi ve gidiyor. Bu yıl birlikte olduğumuz bazı kişilerle belki gelecek kurban veya Ramazan Bayramı'nda birlikte olamayacağız. Bu hayatın bir akışıdır. Zaman bizlere neler gösterecek bilinmez. Hani derler ya zaman nelere gebedir bilinmez” diye… Gelecek günlerin ay ve bayramların tüm ülkemize ve bütün dünyaya sağlık, barış ve huzur getirmesini diliyorum. Bu bayramın kan, ter, barut içinde geçtiğini görüyorum. Bu beni üzüyor. Gazze’ye İsrail’ lin yaptığı bombardıman ve top atışları sırasında geçen 20 gün içinde 1000 kişiden fazla insan öldü ve yaralıların sayısı 5000’ i geçtiğini medyadan öğreniyoruz.

Bu savaşın bir an önce bitmesini diliyoruz. Özellikle Ortadoğu'nun durumunu hiç iyi görmüyorum. Ya Suriye her taraf yerle bir edildi. İki buçuk Suriyeli vatanlarını terk etmek sorunda kaldı… Ölenlerin sayısı 3000 binden fazladır. İran, Irak, Tunus, Fas,Cezayir ve Mısır her gün biraz daha kötüye gidiyor. Ortadoğu kan gölüne dönüştü… Allah korusunun Türkiye ‘de bu dumandan zarar görmesini istemem.. Millet olarak birlik ve beraberliye ihtiyacımız vardır. Siyasie kamplaşmalar Türkiye zor günlere götürebilir. Bensen kavgasından uzak kalmalıyız.

İşte bayram bunun için bir fırsattır. Bu bayram dolayısıyla tüm kırgınlıklara artık son vermeliyiz. Özellikle siyasilerimize önemli görevler düşüyor. Mal, mülk, para ve makam uğruna birlik ve beraberliğimizi bozmamalıyız. Özellikle konuşmalarımıza çok dikkat etmeliyiz. Makamların geçici olduğunu unutmayalım.

Herkese ve güzel ülkemizin tüm insanlarına sağlık ve bereket dolu bayramlar diliyorum. Ve sözümü bir dörtlükle bağlamak istiyorum:

Fakiri zengini bir tutmak gerek,

Kini, nefreti unutmak gerek

Üç günlük fani ve yalan dünyada

Kardeşçe bayramı kutlamak gerek

---------------------------

Değerli tiyatro ve sinema sanatçısı Çolpan İlhan'ı yitirdik. Bu mübarek ramazan ve bayram günlerinde Çolpan İlhan'ın gideceği yerin aydınlık olduğuna inanıyorum. 78 yaşında iken aramızdan ayrıldı. Mekanı cennet olsun, yakınlarına ve sevenlerine ve de sanat dünyasına baş sağlığı diliyorum...

 

Abdülkadir Güler

27.07.2014- Söke


 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..