Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '18

 
Kategori
TV Programları
 

Darısı Başımıza Dizisine Büyük Reyting Şoku!

Darısı Başımıza Dizisine Büyük Reyting Şoku!
 

büyük düşüş!


Başrollerinde Ozan Dolunay ve Elif Doğan’ın olduğu kadrosunda Açelya Topaloğlu , Özgün Karaman ve İbrahim Kendirci gibi isimlerinde yer aldığı Darısı Başımıza dizisi bu hafta reytinglerde çok sert bir düşüş yaşadı...

Dünya Kupası maçının olması da reytinglerdeki düşüşün bir nedeni ama diğer diziler maçlardan bu kadar etkilenmiyor… Darısı Başımızda dizisinin 3 altına düşmesi doğru düzgün rakip bir dizi yokken düşündürücü…

Dizi 2. Bölümü ile Total de 3.27 reyting ile 2. Sırada AB de ise  2.67 reyting ile 3. Sırada yer alabildi…

Dizinin share oranları ise gerçekten çok düşük… 10 share i bile zor alan dizi reytinglerde hüsrana uğradı…

Gelelim diziye dün akşam göz attığım kadarı ile dizide çekilen yemek daveti sahneleri ve lansman sahneleri bana göre gerçekten vasattı…

Özellikle iki aile arasındaki tartışma replikleri falan çok kötüydü…

İşin teknik boyutu ise gerçekten bana göre rezaletti… Çekim açıları saçma sapandı bir ara oyuncuların kafalarının yarısını çeyreğini falan gördük… Dış mekan çekimleri de çok sorunlu…

Senaryo ise klişelerle dolu ve çok sıradan… İzleyiciyi ekranda tutabilecek sahneler bana göre dün akşam verilen bölümde benim izlediğim kadarı ile yoktu…

Oyuncuların performansına gelecek olursak ise Ozan Dolunay bence günü kurtaran bir oyunculuk sergilese de beklentilerin altında kalıyor… Elif Doğan ise başrol gibi değil de sanki yan karaktermiş gibi performans sergiliyor…

Dizide Açelya Topaloğlu ve İbrahim Kendirci en iyi performans sergileyen oyunculardan bence…

Dizinin ben açıkçası ne konu ne senaryo olarak potansiyelinin çok yüksek olduğunu düşünmüyorum…

Yaz aylarında en fazla 5-6 bandında gider gelir gibi Çarşamba günü sıfır rakiple...

Ama şu an göze çarpan eksiklerini gidermezse o oranları bile zor görür gibi…

Ben dizinin açıkçası bir yaz dizisi olarak kalacağını ve beklentileri veremeyeceğini düşünüyorum…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..