Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Davetiyelerinizi Elektronik Ortamda Gönderir misiniz

Davetiyelerinizi Elektronik Ortamda Gönderir misiniz
 

Salih Arıkan


 Fakültede okurken yazı asmışlar Salih Arıkan lütfen fakülte sekreterliğine uğrayın. Ben hiç görmüyorum. Duyuruları da arkadaşlara sürekli soruyorum. Arkadaşım haber verdi bu yazıdan. Görevli arkadaşa yazı asacağınıza bir öğrenciye beni çağırtsaydınız dedim.

Bazen farklı kurumlardan davetiyeler geliyor. Bir de bunu okutacak adam arıyoruz. Hâlbuki o davetiyeyi e-posta olarak gönderse kimseye sormadan yazıyı okumuş olacağım.

Bir arkadaşım evlenecekti. Bana şunu dedi. Sana düğün davetiyemi nasıl göndereyim. Ben de e-posta olarak gönderir misin dedim.

Vekil miydi bakan mıydı bilmiyorum kartvizitini kabartma yazıya da çevirmiş görmeyenlere vermişti. Bu uygulama çok hoş bende kart vizitimi kabartmaya basıp görmeyenlere vermeyi tasarlıyorum.

Whatsapp yazıları resim olarak paylaşıyoruz hâlbuki yazı olarak paylaşsak görmeyenlerde ekran okuyucularıyla sizin gönderinizi okuyacaklar. Siz mesajınızı bir kanal seçerek daha fazla kişiye ulaştırmak istemiyor musunuz? O gönderdiğiniz mesajı görmeyenlere ulaştıramamış oluyorsunuz. Bayram kartları ve davetiyelerinizi elektronik ortamda gönderirseniz çok güzel olur. Biz bu kartları başkalarına okuturuz ama asıl olan başkalarının yardımına ihtiyaç duymadan bu işlemi yapabilmemiz. Bir de azıcık doğa dostu olalım kâğıt israfına son verelim.

Salih ARIKAN,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..