Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

Değişime direnme

Değişime direnme
 

Milliyet Blog


Değişime direnme…

Hayatın hiçbir zaman kaşı konulamayacak veya karşı çıkılsa bile devam eden kuralı değişimdir…

Buna devinim da diyebiliyoruz bir manada.

Doğa içinde barındırdığı bütün canlı cansız varlıklarla birlikte sürekli değişiyor…

Evrende bir varlık olan her şey hayatiyetini değişimle devam ettiriyor. Direnç gösterenler giderler, değişime uyum gösterenler yaşamaya devam ederler…

İnsan değişimden nasibini en çok alması gereken bir varlıktır. Değişime direnç göstermesi kesinlikle yaratılış felsefesine aykırılık teşkil eder. Barınamaz. Aklının sınırlarını zorlasa bile değişime açık olmalıdır insan.   Eğer statükodan yana olursa kesinlikle gelişemez, sorunlarına çareleri bulamaz…

Hayatın bir çok safhasında karşılaştığımız sıkıntıların temelinde işte bu direnç vardır.

Yaklaşık olarak sekiz senedir Milliyet Blog’dayım…

Kendimi tanıttığım bölümde zaman zaman zorunlu değişiklikler yapmak zorunda kalıyorum.

Mesela bir unvanınız değişiyor, başka bir meşgale buluyorsunuz, başka bir şey hayatınızda daha önemli olmaya başlıyor. Sizi takip edenler o değişimlerden haberdar olmalıdırlar. Yoksa resmen yalancı durumuna düşersiniz.

Hiç kimsenin bir başkasını aldatmaya hakkı olmadığını düşünüyorum.

Profil bilgilerimi uzun zamandır değiştiremiyorum…

Bazı arkadaşlar sürekli  editörlerden bahsederler.

O bin bir sıkıntı verdiğimiz, uğraştırdığımız editörler.

Bize de bir sürü sıkıntı veren zor bir işi yapan editörler.

Kaç zamandır bıraktığım bir görevimi profilimden silmek istiyorum beceremiyorum.

Düzeltiyorum, onaylanacak deniliyor ama bir türlü değişmiyor.

Bu durum yukarıda sıraladığım değişim gerekçelerine uymaz ama yani bu direnç neden?

Rize Kent Konseyi Başkanlığından istifa ettim. Bütün sosyal ağlardan o unvanı sildim ama MB den bir türlü silemiyorum.

Konseyde beraber çalıştığım arkadaşlarım profilimi bu şekilde görürseler “Metin Topçu olmayan unvanla yaşıyor” diyecekler yahu!...

O nedenle diyorum ki; Sayın editörler. Lütfen profil bilgilerimin güncellemesini artık onaylayın…

Beni çevreme yalancı çıkarmayın ne olur…

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..