Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '17

 
Kategori
Deneme
 

Depresyon da neymiş

Depresyon da neymiş
 

Depresyondayım

Depresyondayım

Depresyondayım

Ne ben bunun farkındayım

Ne de sen canım

Dertleri dert edinenim

Dertsiz edemeyenim

Bilemiyorum yapacağım nedir

Bilemiyorum

Bir ses duyuyorum sessiz

İçime doğuyor o ses

Ses değil sadece ulvi ses o ses

Onun sesi o ses

Tanrı sesi o ses

Buyuruyor sessizce

Ve sevecen şekilde

Sabret evladım

Sabret canlardan bir canım

Sabret

Bil ki sabrın sonu selamet

Sabret canım yavrum

Bil ki

Sabreden kul muradına erer

Hem söyle bakayım

Sen niye korkuyorsun

Bu depresyondan

Korkma yavrum korkma

Onu sev daha sev

Depresyon

Sonu huzura çıkan yoldur

Unutma bunu

Tıpkı hamile kadının

Çocuğunu doğurduğu andır

Depresyon anı

Doğurur kadın olur anne

Duyar ağlayan çocuk sesini

Sarılır yavrusuna

Verir ağzına memesini

Doyurur karnını

Unutur depresyonda olduğunu

Sorar kendine

Depresyon da neymiş be

Depresyondan korkma yavrucuğun

O dur sizleri

Bana yaklaştıran bana bağlayan

Sığınırsınız bana

Sarılırsınız ruhunuzun kollarıyla

Sımsıkı şekilde

Alırım kollarıma sizi ben

Sararım sımsıcak göğsüme

Olursunuz bir melek

Olursunuz bir sevimli can koynumda

Unutma yavrucuğum

Depresyon olmasaydı eğer

Belki de aklına gelmeyecektim ben

Belki de değil mi ya

Allah de yavrucuğum

Allah de yavrucuğum

Allah de ötesini bana bırak

Sığın bana yavrucuğum sığın bana

Bütün duaların bana emanet

Bana emanet yavrucuğum

Bana emanet

...

Allah ya

Allah ya

Allah’ım ya

Sevgilerim sana

Saygılarım sana Allah’ım ya

...

Teşekkürler ey depresyon yürekten sana

Sen kavuşturdun Tanrıma beni

Bak tanrıdayım ben şimdi

Onun kollarında uyuyorum

Huzur içinde mışıl, mışıl

Sen olmasaydın aklıma gelir miydi sanırsın

Tanrıya sığınıp hoş yaşamak

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..