Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Dernekle Nasıl Tanıştım

Dernekle Nasıl Tanıştım
 

Salih Arıkan


Bir etkinlikte Beyazay’ın Kuran kursu var dediler. Körler okuluna gittim formu aldım ve doldurup gönderdim.

İzmir’de şube açtılar ama ben gitmemiştim. O zaman Cumhuriyet Lisesine gidiyordum. İzmir ve Manisa dışına hiç çıkmamıştım.

Kuran kursuna gittim. Gitmeden önce Annem bir koyun sattı ve ben onu harçlık yaptım. Kurstan dönünce beni Rahmetli Mehmet Tuna aradı ve şubeye davet etti. Ve gittim arkadaşlarla tanıştım.

Genç bir Lise Öğrencisiyim. Gide gele Bastonla yürümeyi öğrendim. Ve dernek bana bir dönem burs ta verdi. Sağ olsun Habip Güneş Abinin bu konuda gayretlerini unutamam.

Nereden nereye dernek sayesinde İzmir’den ve farklı İllerden ve Ülkelerden dostlarım oldu.

Ben yetim büyüdüm. Ve oradaki Ağabeylerim ve ablalarımdan çok şey öğrendim bu günlere kadar geldim.

Salih Arıkan.Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..