Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Dert Balığı

Dert Balığı
 

-


Can suyuna hasrettim alevinle kavurdun
Canımın kuytusunu acılarla doldurdun
Döktün yapraklarımı rüzgârınla savurdun
Kıpkırmızı bir güldüm, sulamadın, soldurdun

Yakın gibi davranıp uzaklarda durdun sen
Kaderin sillesini acımadan vurdun sen
Gözyaşımın üstüne gam köprüsü kurdun sen
Kıpkırmızı bir güldüm, sulamadın, soldurdun

Mazide kalan günler elem, keder süzüyor
Şimdi gönül deryamda dert balığı yüzüyor
Sükûtu seçen kalbim mersiyeler düzüyor
Kıpkırmızı bir güldüm, sulamadın, soldurdun

 

SİBEL UNUR ÖZDEMİR

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..