Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim'in gündem zenginliği...

Didim'in gündem zenginliği...
 

“Her gün bir yerden bir yere göçmek ne iyi,

Her gün bir yere konmak ne güzel

Bulanmadan, donmadan akmak ne hoş,

Dünle beraber gitti cancağızım

Ne kadar söz varsa düne ait

Şimdi yeni şeyler söylemek lazım”(Mevlana)

Didim’in gündemi o kadar fazla ki; bir türlü yetişemezsiniz. Sosyal etkinlikleri, festivalleri, tiyatroları, gösterileri, protesto eylemleri gibi…

Gündemin fazla olması o kentin hareketli olduğunu gösterir. Ayrıca o kentte yaşayanların yaşama yönelik tutkularını, tepkilerini de ortaya koyar…

Didimliler olarak bu tür hareketlilikten çok mutluyuz… Yerel gazeteciler bu tür etkinliklere yetişmekte zorluk çekiyorlar. Çoğu önemli etkinliğin haberlerini de atlamış oluyorlar…

Bencileyin ben de güzel ilçemizin gündemini tutmaya çalışıyorum ama ne kadar başarılıyım bu tür etkinlilere ne ölçüde katılabiliyorum bu yönde kendimi de sorguluyorum…

Didim’de yaşayanlar bu yönüyle çok şanslı olmalılar. Didim Belediyemiz ve Sivil toplum kuruluşları etkinlik üzerine etkinlik yapıyorlar… Özellikle Didim Cemevi’nin etkinliklerini çok önemli ve etkili buluyorum. İlyas Aydur başkanlığındaki DAHOT’un çalışmalarını da ayrı bir yere koymak gerekir. Tiyatronun uğramadığı kentleri bildiğimden, Didim’i bu yönüyle şanslı görüyorum. Sanatsal etkinlikler olarak, sergilerin ve gösterilerin de yaygın olduğu ilçemizde; Didim Belediyemiz bu tür etkinlilere önemli destek sağlıyor…

Didim Doğa yürüyüşü gruplarının, Çevreci grupların, Kültür gezileri gruplarının yıl boyu süren etkinlilerine Didimliler büyük ilgi gösteriyorlar. Bu tür etkinlilere katılmaktan mutluluk duyuyorlar. Didimli Emekliler özellikle de kadınlar bu tür sosyal etkinlilere çok yoğun ilgi gösteriyorlar ve bundan mutlu oluyorlar…

Belediyemizin düzenlediği ve desteklediği el sanatlarına yönelik çalışmalar, kurslar da Didimliler tarafından büyük ilgi görüyor…

Didim Halk Eğitim Müdürlüğü de bu türden önemli ve başarılı kurslar düzenliyor.

Tüm bunlar Didim’i yavanlıktan kurtarıyor ve çekim merkezi haline getiriyor. Ülkemizin her yerinden sürekli göç almasının nedeni de bu özelliğidir… Didimliler bu yönüyle çok mutlular…

Didim’in zengin gündemini yerel gazetelerden takip edebileceğiniz gibi; sosyal medyadan-Facebook’tan- “Didim’in gündeminde neler var”, Didim’de Hayat, Didim’de Sosyal etkinlikler ve Festivaller, Didimli Emeklilerin paylaşımlarından öğrenebilirsiniz…

Çeşitli festivallerle, etkinliklerle, eğlencelerle, kutlamalarla Didim’in gündemini zenginleştirerek kent dokusuna önemli katkı sağlayan başta Belediyemiz olmak üzere ilgili kuruluşlara, gruplara bir Didimli olarak teşekkür ediyorum…Ha. bu arada 27 Mayıs Cumartesi Günü Milet Amfi Tiyatro'da saat 16.00 da başlayacak Thales Günlerine ve devamında Arap Müziyen Rima Khcheich'ın konserini kaçırmayın derim...

Bol gündemli ve eğlenceli günler diliyorum…  

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..