Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Dilsiz Hayat

Dilsiz Hayat
 

Yorgun Kalemim


Suskun geceden düşüyorum satırlara

Özlem yansıyor gözlerimin çıplak yalnızlığına

Kelimeler yasak çıkaramıyorum dudaklarımdan

Hisset beni dilsiz hayatın satır aralarında…

 

Sustur bana sırt dönmüş suskunlukları

Düş beni zayi defterinden

Bana bir hayat bahşet ki acısız olsun

İçinden ırmaklar geçsin çağlasın…

 

Dilsiz suskunluğuma ses olsun

Bir okyanus olsun, düşlerimin maviliklerinde

Biraz benimle olsun, biraz benden olsun

Bahar kokularına sar yorgun tenimi…

 

Pembe hayaller ver az kalan ömrüme

Anlat dilsiz hayata dilimin cümlelerini

Sınırını çizemediğim sevgi bağımın

Rengârenk açan çiçekleri olsun…

 

Olur ya, bir gün susmazsa dilim,

Yasaklı kelimeleri haykırırsa yüreğim,

Özlemle iç çekense düşlerim,

Dilsiz ruhuma anlat, sensizlik kaderimi…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..