Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Berrak Özkan Berrocks

http://blog.milliyet.com.tr/berrocks

19 Nisan '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dipnot

Dipnot
 

  • Buradan Patos reklamlarında oynayan kıza seslenmek istiyorum. Biri sana "sinemaya gidelim mi?" diye sorarsa, "hangi seans?" demeden önce "hangi film?" diye sormalısın bence.
  • Hülya Avşar ve kızının oynadığı reklam filmindeki iki büyük tespit ;
  1.   Ankara’da harika üniversiteler var
  2.  Ankara’da deniz yok!  (Milletçe Alkışlıyoruz!)
  • Yiyorum ama kilo almıyorum diyenleri de, “Milletçe Alkışlıyoruz!”
  • Köpeğe işkence yapan o askerlerin ceza almış olmasının verdiği haz, paha biçilemez.
  • “Her şey bitti!” mesajına istinaden, “Tamam, alışveriş yapayım gelirken.” diye mesaj atan insanın saflığı ve iyi niyetini istiyorum.
  • Twitter’da aniden takip eden ve sonra geri çekilenler size sesleniyorum;  Amacınız nedir?
  • Biscolata reklamını hazırlayan reklam firmasını, her izleyişte bir kez daha gönülden tebrik ediyorum.  İyi ki varsınız, hep olun güzel insanlar.  Sizi de “Milletçe Alkışlıyoruz”.  Yani en azından bayanlar olarak cidden alkışlıyoruz.
  • Blog işinde ilerleme kaydetmek için, bir ay boyunca her gün aralıksız paylaşım yapmak gerekiyormuş.  Her gün önce brokoli çorbası tarifi yazıp, son dakika aklıma geleni yazıyorum.  En büyük korkum bir gün çaresiz kalıp o tarifi yazacak olmak.
  • Evde zaman geçirmekten öğrendiğim; tek seferde şekersiz, şekerli ve orta kahve yapmak. 
  • Facebook timeline’da sakın üç sene öncesine gitme gafletinde bulunmayın.  Cidden kendinizden nefret edebilirsiniz.  Tecrübe ile sabit.  (O yazdığım yorumlar.  Ah o paylaşımların altına yaptığım yorumlar…)
  • Mart sonrası sahildeki yavru kedileri izlemeye bayılıyorum.  Denizi izlemeye de bayılıyorum.  Martıları da.  Kayalıklarda, adalara karşı oturmak beni mutlu ediyor.  Tamam tamam kısaca, sahile inince bildiğin sevgi kelebeğine dönüyorum.
  • Eski eşyalarımı karıştırırken, rahmetli eski patronumun resmini buldum.  Duygusala bağladım.  Nurlar içinde yat baba adam.  Anmak istedim.
  • Havalar hafif ısınmaya başladığından beri tatil hayalleri kurmaya başladım.  Şimdiden zihnimde 17 farklı şehre gittim bile.  Benim zamanım geliyor, hissediyorum.
  • İki gündür devam eden baş ağrımın semptomlarını Google’a yazdım.  Sonuç : 3 aylık ömrüm kalmış.  O kadar bile olmayabilir henüz emin değiliz, Yandex’ten tahlil sonuçlarını alacağız.
  • Taraf tutmayan insan bana samimi gelmiyor.  Öyle şey mi olur?  Dizi izlerken bile bir karaktere sempati duyarken, diğerine diş biliyorum ben.
  • Bazı insanlara vermek istediğim yegane ders; Beyin nedir, nasıl kullanılır?
  • Ve son olarak.  Detoksa başladım, 7 gün boyunca neredeyse katı yiyeceklere veda ediyorum, o nedenle mümkünse yanımda yemek yenmesin ve kahve içmeye teşebbüs bile edilmesin. Teşekkürler.

Sevgiyle,

 
Toplam blog
: 36
: 240
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

Mucizelere inanan, doğa ve hayvan aşığı, %50 şeytan - %50 melek... www.berrocks.com http:..