Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '17

 
Kategori
TV Programları
 

Dizi Sezonu Bitecek

Dizi Sezonu Bitecek
 

 

Yeter artık, gerçekten yeter.

Bir işin cılkını çıkarmak neyse, dibine kadar yapmakta  üstümüze yok.

Hangi ara dizi manyağı bir ülke haline getirildik?!

İyi getirildik te  şu an ki tablo nicedir?!

Ortalık yapımcıların elinde patlayan dizilerin şarapnellerinden geçilmiyor!

Müstahaklar mı?!

Evetttttttttt...

Ve hala devşirmiyorlar akılları başlara.

Şasakalıyorum hatta bakakalıyorum.

Sokağa atılacak nasıl  tamamen duygusal(!) yön varmış, aklım almıyor.

Peki ya o kadar emek, zaman?!

Bu kadar mı hoyratça  kullanılabilir?!

Bu kadar mı kolay?!

Bu kadar  yap, dene, olmazsa at mı?!

Yapmayın,

Akıl var, izan var.

Acemi bir tv izleyicisi olarak, ne olabileceğini ben bile az çok  tahmin edebiliyorum.

Yıllardır  sektör içinde olup, gidişatı göremeyen, olanı biteni anlamayanları gerçekten anlayamıyorum.

Sibel Can'dan hala nasıl medet umulur?!

Ellilerde yazılmış Kerime Nadir romanlarının senaryoları tutar mı?!

İki milyonluk bölümbaşı diziler hasılatı nasıl karşılar?!

Ergen kitlesi var diye diziye aparılan  gençlerin oyunculuklarına katlanmak kolay mı?

Üç saati bir dizi karşısında nöbet tutarak geçirmeye  alışacak kitle oluşturmayı başarabilecek misiniz?!

Senaryo yazmayı bilmeyen yazarların elinde, saçma sapan olay örgülerini anlaşılır kılmayı sağlayabilmek nasıl olacak?!

Uzar

Gider

Evrende gezegenler arası yol olur bu durum.

Mevladan akıl fikir diliyorum yapımcılara.

Bu iş böyle gitmeyecek akıllı olun ;)

Malumunuz internet denilen bir rakibiniz var artık.

Ve internet televizyonları ve dizileri de!

Artık izleyici söz sahibi, bunu unutmamak lazım.

Çağa ayak uydurmak gerek.

Dizi dünyasına dair fütürist  öngörülerim var hemen yazmıyorum.

 

Bekleyelim ve görelim.

Henüz yayınlanmadan hangi dizilerin reyting kurbanı olacağını biliyorum.

Sadece yazık o kadar emeğe.

Gerçekten yazık!

 

  

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..