Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Dolunaya Reyting Şoku!Dizi Finale mi Yürüyor?

Dolunaya Reyting Şoku!Dizi Finale mi Yürüyor?
 

Diziye reyting şoku!


Başrollerinde Can Yaman ve Özge Gürelin olduğu Dolunay dizisi yaz aylarında neredeyse sıfır rakiple yayındaydı ama bu hafta 2 tane rakibi gelince çok sert bir düşüş yaşadı.

Dizi reytinglerde Total de 4.98 reyting ile 2. Olurken AB de ise 5.36 ile 2. Oldu…

Salı akşamı ben Kanal D , Fox  ya da Show TV  güçlü bir dizi koyarsa Dolunay dizisinin bu sert düşüşünün çok daha şiddetli olacağını düşünüyorum.

Reytinglere baktığımız zaman Tutsak şimdilik zayıf bir dizi gibi duruyor Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz güçlü bir rakip olsa da Salı günü diğer günlere göre daha az dizinin yayınlandığı bir gün şimdilik…

Gelelim Dolunay’a dizide özellikle Özge Gürel’in oyunculuk performansı oldukça eleştiriliyor… Can Yaman ise beklentinin altında bir performans sergiliyor… Dizinin konu olarak ise çok iyi olduğunu düşünmüyorum bana göre tamamen reyting almak için tasarlanan kaliteyi 2. plana iten bir iş…

Dizide oyunculuk adına Türkü Turan ve Hakan Kurtaş dışında bence izleyiciye kaliteli oyunculuk sunan başka isim yok …

Can Yaman da Özge Gürel de bu ikisinin gölgesinde kalıyor oyunculuk performansı olarak…

Salı gününe baktığım zaman şuan için dolunayın sadece 1 tane güçlü rakibi var oda tür olarak farklı… Ben diziye kendi türünde bir rakip gelirse ya da Fox ve Show da Salı günü oyuna dahil olursa Dolunayın bu düşününün daha da artacağını düşünüyorum.

Bu hafta sadece 2 rakip gelmesine rağmen sert bir düşüş yaşayan dolunay insana ister istemez yavaş yavaş  finale mi yürüyecek sorusunu sorduruyor…

Ali Engin

@alienginizmir

 
Toplam blog
: 5
: 1211
Kayıt tarihi
: 17.06.17
 
 

Radyo ve Televizyon  öğrencisiyim ve aile işi olan şuan işletmeciliğini yaptığım bir pansiyonum v..