Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '15

 
Kategori
Blog
 

Döndüm baba, döndüm işte. Oh be!

Döndüm baba, döndüm işte. Oh be!
 

Sizlere Cem Karaca'nın şarkısının başlığıyla selamlıyorum. ''Dödüm baba, döndüm işte oh be'.'  Milliyet Blog'a dönmek çok güzel bir duygu. Zaten hiç kopmamıştım ki. Milliyet Blog sayesinde pek çok güzel dostum oldu. Hala da görüştüklerim var. Eskiden çok toydum, çok çabuk tepkiler verebiliyordum. Şimdi yaş ilerledi haliyle. Daha serinkanlı düşünmeyi, daha çok olayları ölçüp tartmayı öğrendim.

Milliyet Blog'a verdiğim arada Cumhuriyet Kamil Masaracı'nın köşesinde, Türkiye'nin en büyük bölge gazetesi Yeni Asır'da, Posta'da, Konya Yeni Meram Gazetesinde , Eskişehir Sakarya Gazetesi Mizah Eki, Gazetem Çeşme gibi yerlerde çok sayıda duvar yazılarım ve şiirlerim çıktı. Hala da çıkmaya devam ediyor.  Oğlum Enver Tuna 10 yaşına girdi. İlkokul 3.cü sınıfa gidiyor. memuriyette 27.ci yıla girdim. Yaşa takıldım. 3 yıl sonra emekli olmayı bekliyorum. Sanki bir rüya gibi. Büro Emekçileri Sendikası üyesiyim.

Lafı uzatmak istemiyorum. Herkese kucak dolusu merhaba !...

 

 

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..