Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '17

 
Kategori
Güncel
 

Dünya gelecekte de böyle olacaksa kıyamet erken kopsun

Dünya gelecekte de böyle olacaksa kıyamet erken kopsun
 

Tükürdüğüm dünyanızı bu çocuğun bir damla göz yaşına değişmem!


Ben “Şükür canımız sağ” diyemiyorum… Böyle diyenler dünyanın bugünkü haline razı olanlardır, ben razı değilim. Gücüm yetmese bile en azından kabul etmediğimi belirtirim.

Bir yanda çakallar, diğer yanda çakallara yem olmayı kabul edenler… Birbirini yesinler… Hayır, ama biz arada gidiyoruz; işte ben bunu kabullenemiyorum… Biri çakal biri av, ben ne çakalım ne de av; biz ayrı nesildeniz…

İnsanlığın yarısı bizden değil; yani çakal ya da yem. İmkân olsa bırakıp gitmek isterim, bu dünya onların olsun.

Bizim gibilerin hatası bizim gibi olmayanları bizden sanmak. Hayatımda kötü birine selam vermedim, katilin elini sıkmadım; s…sin gitsinler!

Dünyayı bu hale getirenlere taviz verenler de dostumuz değil. Ölümü kabul etmiyorum. Savaşı kabul etmiyorum. İdamı kabul etmiyorum. Hadımı kabul etmiyorum. Milliyetçiliği kabul etmiyorum. Dinciliği kabul etmiyorum. Laikliği kabul etmiyorum. Atatürkçülüğü kabul etmiyorum. Bunları kabul edenleri de kabul etmiyorum.

Ahlakı namusu kabul etmiyorum. Disiplini kabul etmiyorum; çünkü affedersin Pavlov’un köpeği değilim; hiç kimse bana hiçbir şeyi zorla yaptıramaz! Yardımı kabul etmiyorum; verensem gitsin çalışsın, alansam dilenci değilim! Sadakati kabul etmiyorum, ben istersem kendim bağlı kalırım, hiç böyle şeylere gerek yok! Beklemeyi kabul etmiyorum, sabırdan nefret ediyorum! Terbiyeyi kabul etmiyorum; kimse bana şekil veremez, özgür doğar, özgür büyür, özgür ölürüm; özgürlük için ölürüm! Ana babaya itaati kabul etmiyorum, ben kimseye itaat etmem; köleler itaat eder! Büyüklere saygıyı kabul etmiyorum, büyük diye bir şey yok.

Evet, saygı olsun; ama yaptırım değil, içten gelen. Saygı göstermeyene “saygısız” deyip ceza vermeyelim, sadece tercih etmeyelim. Kişi kendi isterse kendisi için ahlak namus olsun; ama tepemizde sopa gibi durmasın!

Ben benim gibi insanlar arıyorum ama 60 senede 6 kişi bile bulamadım. İşte bu nedenle dünyanın bugünkü halini çok iyi anlıyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..