Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Düşlerim aşarsa seni senden

Düşlerim aşarsa seni senden
 

Son nokta nedir bilir misin?

Düşleyemediğin kadar derin

Dokunabildiğin kadar içten

Belki de yokluğun son nefesi

Belki de yalnızlığın güftesi

 

Bilir misin son noktayı?

Zamanı son kez içmek gibi

Sözlerim sana hiç gelir belki de

Ama san ki yaklaşıyorum o güne

Ya da ben yaklaşıyorum son noktaya

Ya da sen bitiyorsun o masum düşlerde

 

Gün ağarmadan gün ısınmadan ay gecede

Yalın ayak düşlerin çıplaklığında ıslanırsın

Gözyaşların dökülürse toprağa o zaman anla

Belki de son damlam olur yeniden o noktalara

Düş ülkesinden sıyrılıp sonsuz ülkeye dönmek gibi

 

Ya umudum diye yinelendiğin de

Hiç olmayan umut var olur mu ey gönlüm

Yetmez mi küçücükken bu yaşa kadar sabrettiğin

Olmayınca olmuyor işte bir düşlesene

Yanlış adrestesin, sokaktasın, gönüldesin

O gönül aşikarın güftesindesin

 

Biliyorum kazanmayınca kaybedeceğimi

Biliyorum seni kaybetsem de ben gideceğimi

Zaman işte  ne seni bana veriyor ne de beni sana

Duyulursa sesim aşktan yana

Son noktam son nefesimdir sen den yana

Öldü demeyin Aşk’a uyandı deyiverin o Yar’a!

 

hacer teke

 

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..