Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '14

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim imecemize çağırıyoruz!

Eğitim imecemize çağırıyoruz!
 

www.egitimimecesi.com


Değerli okurlar. Benim de kurucusu olmaktan onur duyduğum EĞİTİM İMECE' mizi sanal ortamda hayata geçirmiş bulunmaktayız. Eğitim için gönül vermiş bir avuç insanın, hiçbir maddî çıkar beklemeksizin elini taşın altına koyduğu İMECE’ mize desteklerinizi bekliyoruz.

Konuyla ilgili tanıtı yazımızı ve logomuzu burada sizlerle paylaşmak istiyorum.

Hiçbir şey yapamazsanız bile en azından çevrenizi bilgilendirebilirsiniz.

Hayırlarda yarışanlara selam olsun!

Tülay Hergünlü

EĞİTİM İMECEMİZE ÇAĞIRIYORUZ!

Eğitimde yaratıcılığı ön plana çıkaran, karşılıksız sevginin hüküm süreceği bir yapıyı oluşturmak için “EĞİTİM İMECESİ” projemizi hayata geçiriyoruz…

EĞİTİM İMECESİ, akıl ve kalp gözüyle beyin fırtınaları yapan, ortak akılla yol almaya çalışan bir avuç gönüllünün projesidir… Bireysel ve toplumsal olarak yaşadığımız tüm sorunların temelinde sevgi eksikliğini görmekteyiz. “Her zorluğun yanında bir kolaylık mutlaka vardır” diyerek sevgiyle beslenen bir imece ruhunu ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. İş ve değer ürettikçe de birçok insanın projemize destek vereceğine ve oluşumun bir çığ gibi büyüyeceğine inanıyoruz.

www.egitimimecesi.com  adlı sitemiz, projemizin ilk adımıdır. “Anne-babalara çocuklarının yetiştirilmesinde ve eğitiminde nasıl fayda sağlarız” esasına dayalı olarak kurulan www.annebabaokulu.net ve Öğretim Programı (Müfredat; İlköğretim 1. ve 2.kademeler ve Ortaöğretim) nın ücretsiz olarak verildiği www.temelim.org adlı sitelerimiz de projemizin yan çalışmalarıdır.

Mustafa Kemal ATATÜRK’ün; “Toplumumuzun tümüne asgarî düzeyde de olsa bilgi verme” anlayışını insanlık erdemleri bağlamında alarak; bütün yapılanların idrakine hizmet etmek, aklı çalıştırmak, insanlığın yararına her türlü çalışmanın içinde olmak, barış, özgürlük ve düşünceyi korumak gibi değerleri tüm öğrenen ve öğretenlerle paylaşmak, bir zihniyet devrimine doğru az da olsa bir ışık yakabilmek EĞİTİM İMECESİ’ nin hedefleri arasında…

Sanal ortamda hızlı bir şekilde yayılan projemiz, kuruluş çalışmaları başlatılmış olan “EĞİTİM İMECESİ DERNEĞİ” miz ile de kurumsallaşacaktır.

Tüm eğitim gönüllülerine sevgi, saygı ve selamlar…

www.egitimimecesi.com site yönetimi

 
Toplam blog
: 516
: 1080
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1955 Ankara doğumluyum. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunuyum. İstanbul'da uzun yıllar..