Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Eğitim ve Öğretimde Ne Zaman Başarılı Olabiliriz ?

Eğitim ve Öğretimde Ne Zaman Başarılı Olabiliriz ?
 

-Eğitim fakültelerinden mezun olmuş, öğretmenliği seven idealist insanlar öğretmen olursa

-Okullardan öğretmenliği sevmeyen binlerce insan erken emekli edilirse

-Öğretmen maaşı profesör maaşına yakın bir maaşa getirilirse

-Öğretmenlerin öğretmenliklerini (kaliteli ve iyi bir eğitim verdiklerini) düzgün bir şekilde kontrol eden bir müfettişlik sistemi oluşturulursa

-Bir sınıftaki öğrenci sayısı 30-35 seviyesine çekilebilirse, iyi bir öğretmen hepsine öğretebilir

-iyi bir eğitim ve öğretim verilirse ortaokul sonunda sınav yapmaya gerek kalmayabilir.

-Öğrencilere ilk 5 yıl Temel Türkçe, Matematik, Hayat Bilgisi ve 1 yıl adam akıllı İngilizce öğretilebilirse, az ders çok oyun, spor, müzik, resim üzerinden eğitim sistemi oluşturulabilirse

-Özellikle İngilizce ile ilgili olarak Alman ya da Hollandalı’ların eğitim sistemi adam akıllı izlenip, bize uygun ve özgün bir yapı uyarlanabilir

-Saatler insan seviyesine ayarlanabilirse

-Paralı eğitim veren ve velileri ve öğretmenleri sömüren kolejler kaldırılabilirse

-Bilimsel verilere göre hareket edilerek eğitim ve öğretim şekillendirilebilirse

Başarılı oluruz.

 

 

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..