Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Ekonomide Tasarruf Yanlış Çünkü Bu Takdirde Kazanmamız İçin Harcaması Gerekenler de Tasarruf Yapar

Ekonomide Tasarruf Yanlış Çünkü Bu Takdirde Kazanmamız İçin Harcaması Gerekenler de Tasarruf Yapar
 

Ben harcamayım ama sen harca, yok böyle bir dünya, herkes harcayacak.

Ekonomide Tasarruf nedir ya, ekonomi dağıtmaktır, sen dağıtacaksın birileri toplayacak, ya da tersi.

Kusura bakmayın siz giderken ben geliyordum, mazbatam yoksa etiketi sevmediğim için, ekonominin kitabını yazdım.

Türkiye tasarruf yapıyormuş, neden diye sormazlar mı? Piyasaya güven sarsılır. Hiç değilse tasarruf diye bir kalemi plana koyup üstelik ben fakirim/durumum kötü der gibi açıklayarak yapmayın.

Tasarruf diye bütçe kalemi olmaz, tasarruflu hareket edersin.

Hele de böyle kriz dönemlerinde… Algı: “Demek ki ülke batıyor!”

Dağıtacaksın, yok ki neyi dağıtayım, sen dağıtırsan başkaları belki senden daha fazla dağıtır, toplar krizden kurtulursun.

Sen tasarrufu ilan edersin(korkunç yanlış) zengin de bir şey var sanır harcamasını kısar. 30 milyar dolar tasarruf yaparsın üç katı piyasa kaybedersin; bu tasarruf işi yaşarken olacak, krize düşünce değil ve kimse anlamayacak.

İlan edilmiş tasarruf ilan edilmiş iflastır!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..