Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '17

 
Kategori
Eğitim
 

Ekpss Kurslarımız

Ekpss Kurslarımız
 

Salih Arıkan


Değerli arkadaşlar 2012+2014+2016 Sınav önceleri Ekpss kursları açtık. Bu kurslarda tespit ettiğim bazı sıkıntıları hem Genel Merkezimize hem de Halk Eğitime yazdım. Bu kurslar daha önceleri çok geç başlıyordu. Ve arkadaşlar yeterince faydalanamıyordu. Eğiticiler engellileri yeterince tanıyamadığı için bazı iletişim sorunları yaşanabiliyordu. Okul bulma ve sınav açma uzun sürüyor bu süreçte öğrencilerle sürekli görüşmek gerekiyordu. Arkadaşlarımızın haklı olarak kaygı düzeyleri yüksekti.

Genel Merkezimiz görme ve işitme engelliler için bazı uzaktan eğitim ile ilgili çalışmalar yürütüyor. Bu sene de yaz başından itibaren Ekpss için öğrencilerimiz beni sıkıştırmaya başladılar. Ben de bazı öğrencilere "kursu Halk Eğitim Merkezleri açacak oraları da arayıp durumunuzu bildirin" diye kendilerini bilgilendirdim.

Yazım üzerine Halk Eğitim Merkezinden beni aradılar. Kursun yine sınava yakın açılacağını söylediler siz dilerseniz başvuruları almaya başlayın dediler. Ben de şöyle bir sıkıntı yaşıyorum. Kurs başvurusu alınca öğrenciler haklı olarak kurs ne zaman başlayacak diye soruyorlar. Birkaç gün önce Halk Eğitimi arayınca Ekpss kurs başvurularının sona erdiğini ve sistemin kapandığını söylediler. Kursun Şakir Eczacıbaşı Okulunda açılacağını söylediler. Daha sonra bir öğrencimiz aradı dedi ki kurs başvuruları bitmiş neden bize haber vermediniz deyince bize de Halk Eğitim Müdürlüğü haber vermedi dedim. Daha önceki kurs döneminde Konak Kaymakamı Ekpss kursu açılsın talimatı verince Müdür tüm engelli derneklerini dolaşmıştı.

Biz sürecin birlikte yürütülmemesinden şikâyetçiyiz şimdi sadece görmeyenlere yönelik Ekpss kursu İl Halk Kütüphanesinde bundan bilgimiz var. Şakir Eczacıbaşındaki farklı engellilerle ilgili.

Şimdi ne olacak. Biz yeni başvuruları alıyoruz. Kasım Ayının başında yani 1 Kasımda başvuru almayı sonlandıracağız. Yeterli başvuru olursa tekrar Halk Eğitime Başvuracağız. Yeni başlanacak kursa öğrenci alınmayacağı için çünkü sistem kapanıyor. Lütfen yeni açılacak kursu tüm farklı engellilere yani tüm Ekpss kursuna katılacak öğrencilere duyurun. Kasımın bire’ne  kadar başvuru alacağız yeterli başvuru olursa kurs açılacak yoksa mevcut kurs zaten açılacak.

Soru görüş ve önerileriniz için lütfen Sosyal Medyadan yazmayın. Telefonla arayın yâ da Eposta yâ da Skaypla ulaşın.

Salih Arıkan

İletişim

Tel: 0506 514 96 93

Skaype: saliharikan2

Eposta:  slh.arikan@gmail.com

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..