Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Elektrikler gitti, iyi ki gitti ...

Elektrikler gitti, iyi ki gitti ...
 

Teknolojiden kurtulmanın yolu elektrik kesilmesi midir?

Ailenizle daha çok konuşmanın, ilgilenmenin, sohbet etmenin yolu bu mudur?

Ne yazık ki bir kaç yıldır öyle olduğunu söyleyebilirim. Geçen gün elektrik gittiğinde, eski radyoyu çekmecenin derinliklerinden çıkarıp cam kenarına koymuş babam. Tek kanal çekiyor, anteni falan yok öyle kanal ayarlayabileceğimiz. Almanya'dan gelen bir radyo vakti zamanında. Alaturka bir radyo kanalında takılı kaldık saatlerce, bilmediğim şarkılar çalmaya başladı. Ki gerçekten eski şarkıları yenilere tercih eden biri olarak bilmediğim bunca şarkı mı varmış diye şaşırdım kaldım.

Anneannem için Zeki Müren'den Manolyamı söylerken, ki kendisi 90 yaşında ve hala en sevdiği şarkıdır, eşlik ettiği tek şarkıdır Manolyam, bir baktım ki radyo da Zeki Müren çalmaya başladı. Tamam belki Manolyam değildi ama başka bir şey isteseymişim olurmuş dedim. Anneannem duysun diye sesi daha çok açtım, huzur eve yayıldı birden. Babamla dans ettik sonra, gülüşmelerimiz odada yankılandı. Sonra dedim ki elektrik olmasa daha iyiymiş aslında. Dizi yok, bilgisayar yok, başka hiçbirşey yok. Sadece dört kişinin konuşmalarıyla dolu saatler.

Anladım ki eskiden daha samimiymiş herşey, aileler daha birbirine bağlı, herşey daha doğal....

Değer bilin arkadaşlar, zaman çabuk geçiyor. Daha çok ilgilenin ailenizle, daha çok konuşun, daha çok sohbet edin... Sevgiyle kalın....

 
Toplam blog
: 15
: 102
Kayıt tarihi
: 21.04.13
 
 

Çocukluğumdan itibaren yeni şeyler öğrenmek için can atıp durdum. Ne öğrendiysem yetmedi. Yetmiyo..