Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '17

 
Kategori
Eğitim
 

Engelli Farkındalığı Seminerlerine Devam Ediyoruz

Engelli Farkındalığı Seminerlerine Devam Ediyoruz
 

Salih Arıkan


Arkadaşlar haftaya da yıllık izin alıp seminerler vereceğim. Bizim izinler bu işler için gidiyor. Öğleden sonraları Mustafa hocam ve ekibiyle okullara gidiyoruz. Mustafa hocam ve ekibine bizden desteğini esirgemeyen dokuz eylül gençlik derneğine çok teşekkür ederim. Sabahları boşum çağıran okullara gidebilirim. Yarın sabah ege üniversitesindeki tıp fakültesindeki diyabet eğitimine katılmaya çalışacağım. Bende şeker gibi adamlardanım. Pazar günü Manisa merkezdeyim dileyen arkadaşlarımızla görüşebiliriz. Hastanede yatan dayımı ziyarete gitmeyi planlıyorum.  Ekpss kursları Konak Halk Eğitim kurs açtı duyamadık. Çiğli Halk Eğitimde kurs açmış son gün öğrendik. Meğer sosyal medya hesaplarına JPEG olarak koymuşlar. Nasrettin hoca gibi damdan düşen gelsin demeyeceğim ama. Tüm merkezi ve yerel yönetimlere derneklere bir çağrıda bulunalım. Lütfen duyurularınızı sadece JPEG olarak paylaşmayınız aynı zamanda bu ilanlarınıza açıklayıcı yazılar yazınız. Biz görmeyenler ekran okuyucu programlarla bilgisayar kullanıyoruz. Bizim kâbusumuz resimler ve grafikler.  Görmeyenler matematik öğrenmek istiyor. Matematik öğrenmek isteyen sınavlara hazırlanan görmeyen öğrencilerimiz var. Destek olmak isteyen ders çalıştıracak arkadaşlar lütfen beni arasınlar. Radyo programları. Bu hafta yıllık izindeyim radyo programı yapabilir ve dileyen gazetecilerle röportajlar yapılabilir. İyi bir hafta olsun istiyorum. Ama pazartesiye doktor muayenesiyle başlayacağım. Daha önceleri şeker kontrollerimi rastgele dâhiliyecilere yaptırıyor sürekli doktor değiştiriyordum. Bundan sonra endokrinoloji bölümünde tedavilerim devam edecek. Zaten dikkat etmezsem Esra hemşire kardeşimin takibindeyim bana kesin zayıf not verir ve ikaz eder. Uzun zamandır şeker kontrollerimi ihmal ettim. Siz benim gibi yapmayın en azından yılda bir kerede olsa tüm kan tahlillerinizi özelikle hemoglobin birce üç aylık şeker değerinizi belirtir ölçtürmeyi ihmal etmeyin.  Zamanında spor yapmadık şimdi duba gibi geziyoruz. Tek faydası önce tehlikeyi göbeğimiz hissediyor. Sağlıklı mutlu günler dilerim. Moral fm'deki her pazartesi yayınlanan aşmak için programını lütfen dinleyin. Orada benim engelli haberlerini yorumladığımı tekrar hatırlatırım soru görüş ve önerilerinizi beklerim.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..