Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Eşimle Sıkıntım

Eşimle Sıkıntım
 

''Merhaba Mehmet bey.Benim bir sorunum var sizinle paylaşmak ve görüşlerinizi almak istedim.6 yıllık evli bir bayanım,eşimle evliliğimizin ilk yıllarında herşey çok güzeldi.Evliliğimizin 3.yılında çocuğumuz oldu.Çocuktan sonra eşimin bana karşı olan ilgisi azaldı,çoğu zaman evde karı koca değilde arkadaşmışız gibi geçiyor zamanımız.Bu normal bi durum mu birde sosyal medyada ve internette çok zaman geçiriyor.Beni aldatmasından korkuyorum ve bu yüzdende sürekli tartışıyoruz.Sinirlerime hakim olamıyorum,mantıklı düşünemiyorum.Ne yapacağımı bilemiyorum lütfen bana akıl verin.Teşekkür ederim.''

Değerli Okurum

Tanışma,flört,evlilik derken üç yılınızı sorunsuz tamamladınız.(ki evliliklerde en çok sorun yaşanan dönem ilk 6 ay).Herşey çok güzel.Mutlu bir beraberlik.Çocuk yok,rahat rahat gezmeler,tatilller,arkadaşlarla geçirilen zamanlar.Senin ilginin tamamı eşine,eşinin ilgisinin tamamıda sana paylaşımsız olarak gelmekte.

Senin hamilelik döneminde farkında olmadınız belki ama ikinizde fazlası ile yorulup yıprandınız.Ve dünyaya nur topu gibi bi evlat geldi.Sizde ne olduğunu anlamadınız.Bir anda evde  bebek ağlaması,gece uyku bölünmeleri,sosyal hayatın neredeyse bitmesi gibi durumlarla karşılaştınız.

Bebek oldu evin neşesi.Ama ikinizin  ilgisi  de tamamen bebeğe yoğunlaştı

Buna birde sizin doğum sonrası fiziksel görüntünüz eklenince eşinizin ilgi ve alakası azaldı-Malesef biz erkekler hem çocuk isteriz hemde eşimizin vücudu ilk gün ki gibi kalsın isteriz-Sizinde bu dönemdeki ruhsal durumunuz,sorunlarınız eşinize de yansıdı.Hal böyle olunca en küçük şeylerde bile kalbinizi kırdınız.

Yaşadıklarınız '' aldatılıyor muyum '' sorusunu sordursa da, sanırım bu sadece sizin düşünceniz.Yani görmediniz,duymadınız,yakalamadınız.Evet insanlar son zamanlarda sosyal medyada çok zaman geçiriyor.Eşinde bunlardan biri.Bu onun seni aldattığı anlamına gelmez.Olsa olsa internet bağımlılığı denilebilir.O halde eşinin seni aldattığını düşünerek ona karşı kin ve öfke beslemek yerine sorunlarınızı ortaya koyup, birlikte çözüm yollları aramak ilişkinize olumlu katkı sunacaktır.

Değerli okurum.Çocuk çok önemli,hayatımız canımız ama evlilikte ilişkiler çok yönlü beslenir ve etkilenir.Bunlar sevgi,saygı,güven,fiziksel görünüler,cinsel yaşam,ekonomik ve sosyal durumlar vs.Bu etkilerden  bir kaçı kaybolursa evlilikte sorunlar yaşanır.Sayı ne kadar çok artarsa sorunlarda o kadar büyür.O halde duygularınızı tekrar ortaya çıkarıp,eşinizle kaliteli zaman geçirmeniz,suçlayıcı bir dil yerine yapıcı bir dil kullanmanız,fiziksel görünümünüz ile eşinizi baştan çıkartmanız,tatil günlerinizde sosyal etkinliklere katılmanız tekrar mutlu olmanıza yardımcı olacaktır.

 

Sevgi ile kalın.

 

Mehmet Aslan

 
Toplam blog
: 3
: 4484
Kayıt tarihi
: 04.05.17
 
 

Mehmet Aslan ..