Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '17

 
Kategori
Magazin
 

Evrim Akın: "Anne olmak istiyorum"

Evrim Akın: "Anne olmak istiyorum"
 

Ekranların sempatik oyuncusu, çocuk programlarının vazgeçilmez ismi Evrim Akın, Anneler Günü'nde M1 Konya AVM'deydi. 

Evrim Akın, anne ve çocuklarla büyük sürprizler yaptı.  Keyifli sohbetinin yanı sıra eğlenceli yarışmalarla Konyalılara unutulmaz bir gün yaşatan Evrim Akın, çocuklarla anlaşmasının sırrını da açıkladı. Çocukları çok sevdiğini söyleyen Akın, "Çocuklar da beni çok seviyor. Enerjimiz tutuyor. İçimde yaşayan çocuğu büyütmüyorum, hiçbir zaman içimdeki çocuğu öldürmeyeceğim. Gerçek ve samimi davranmam çocukları etkiliyor" dedi. 

Anne olmak istediğini de söyleyen Evrim Akın, "Her kadın gibi çocuğum olsun istiyorum ama doğru adamla karşılaşamadım. Ben babam gibi bir adam arıyorum. O da gelmiyor maalesef. Babam son mohikandı" açıklamasında bulundu. 

Berkan Ali isimli engelli bir küçük annesine yazdığı şiiri okudu. Küçüğün şiiri Evrim Akın'ı ve tüm izleyicileri duygulandırdı. Gözyaşlarını tutamayan Akın, Küçük Berkan'ın yanına giderek sarılıp öptü. 

Konyalılar Evrim Akın'a büyük ilgi gösterdi. Özellikle çocuklar ünlü oyuncuyla fotoğraf çektirmek için birbirleriyle yarıştı. "Evrim Abla seni çok seviyoruz" diye bağıran çocuklar Akın'la oyunlar oynayıp saatlerce eğlendi. 

Kazananlara Atasay'dan altın kolye, Sinbo'dan tost ve çay makinası hediye edildi. Ayrıca yarışmalara katılan tüm anne ve çocuklara da çeşitli hediyeler verildi. 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..