Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '15

 
Kategori
Blog
 

Eyvallah!

Eyvallah!
 

Milliyet Blog'ta yıllardan beri düşüncelerimi paylaşıyorum. Aklımdan geçenleri, duygularım, tepkimi sınırsızca yazdım. Son günlerde içimdeki ses bana vedalaş diyor!  Her yolun bir başlangıcı bir de sonu vardır. 

Zannedersem Milliyet Blog'taki maceramızın sonu geldi. Eyvallah demenin tam da zamanı. Neden niçine kafa yormanın hiç anlamı yok dostlar.

Ben yazı dünyasında hem şiirlerim hem de makalelerimle yine varım. Ne demiş atalarımız ? "Arayan mevlasını da belasını bulur"

Bizde bela yok, yüreğimizde Mevlana Celaletin Rumi, Şemsi tebrizi, Hacı Bektaş Veli, Ahmet Yesevi sevgisi yanıyor alev alev.

Bir tek sermayemiz var, dürüstlük, özgürlük, sevgi ve yine sevgi. Sizi seviyorum. Hayatı seviyorum.

Ve hepinize kocaman bir EYVALLAH diyorum.

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..