Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '16

 
Kategori
Güncel
 

Facebook mutluluk oyunu

Facebook mutluluk oyunu
 

Facebook Mutluluk Oyunu


Facebook gerginliği...

Bazen, anlatmak istemez insan.

Anlaşılamayacağının farkındadır belki de.

Ve gereksiz pek çok şeyin konuşulduğu o platformda,  susmak ister insan.

İnternet özgürlüktür ve tanıştığın her kişi ile özgürlüğün daralması bir paradokstur.

Başlarda merak ettiğin şeyler, eziyete dönüşür.

Birbirinin paylaşımını beğenmek zorunda olan arkadaşlıklara 

Özgürlük alanımıza, adım adım suni ilişkileri  taşımaya başlarız. 

Sonra başlarda ki özgür tavrımız kaybolur .

Tekrar kabuğumuza çekilmeye ve yeni özgürlük alanları aramaya başlarız.

Kendi adın ile internet kullanıyorsan, bazı hususlarda cesur olmalısın.

Alt komşunun yada iş arkadaşının arkadaşlık teklifini red edebilmelisin.

Bir ara gaza gelip, yazdığın şeyi kimse umrunda olmadan, herkese gönderebilmelisin.

Burada, ayrı bir konu başlığı açmak istiyorum ki...

Annenin arkadaşlık teklifi...

Kabul edersen... Şu soru hiç sorulmasa da yine de o gerginliği yaşamanız gerekir.

''Oğlum dün canın mı sıkkındı ? ''

Yani o kafa ile İbrahim Tatlıses'den  ''Sarhoş ''u  paylaşamazsın...

Neticede benim facebook keyfim kaçtı... 

Heyecan yoksa işin içinde...

Ben neden başkasının çocuğunu merak edeyim ki?

Ailen ile Cunda Adasına gitmişsen bana ne...

Zaten biliyorum ki tek eğlenceniz bu...

MUTLULUK OYUNU OYNAMAK...

Zihni Fakir

24.07.2016

 
Toplam blog
: 46
: 555
Kayıt tarihi
: 24.06.10
 
 

1981  doğumluyum. Galatasaray Üniversitesi sosyoloji bölümü mezunuyum. Şuan özel bir kurumda danı..