Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '18

 
Kategori
Futbol
 

Fark Yaratmak İçin Yola Çıkan Taraftar Derneği; İzmit Beşiktaşlılar Derneği

Fark Yaratmak İçin Yola Çıkan Taraftar Derneği; İzmit Beşiktaşlılar Derneği
 

Fark Yaratmak İçin Yola Çıkan Taraftar Derneği


Bütün röportajlarım keyifli geçer benim hayatta keyif almadığım hiçbir şeyi yapmıyorum uzun süredir ama bir Beşiktaşlı olarak hem keyif aldım hem de çok gurur duydum.

İzmit Beşiktaşlılar Derneği 2016 yılında kurulmuş ve gerçekten kurumsal bir şirket yönetir gibi yönetiyorlar derneklerini. Sohbetlerine, iletişim hallerine ve dokümanlarına baktıkça daha da iyi anlıyorsunuz. İzmitli olmanın ruhundan da sık sık bahsediyorlar.

Ben, gala yemeklerini sosyal medyadan takip etmiştim. Çok farklı ve gerçekten şık bir geceydi. Dernek kurucu üyelerinin ağzında zaten hep bu söz var ‘ Farklı bir bakış açısıyla taraftar derneği ‘ olmak.

Yani futbol şöyle bir şey…

Coşkunun, heyecanın, bağlılığın ve 90 dakika tek yürek olmanın insan bedenine bürünmüş hali…

Şimdilerde maçları takip edemesem de bende siyah beyazın ayrı bir yeri vardır. Yirmili yaşların başında çok maça gitmişliğim o gökyüzünü inleten seslere şahit etmişliğim çok olmuştur. Herkesin tuttuğu takım için aynı duygulara sahip olduğunun çok farkındayım ama insan kendini bildiğinden hep kendi coşkusu en büyüğü gibi geliyor öyle değil mi?

Derneğin misyonunda yer alan KENTİMİZDE BEŞİKTAŞLILIK RUHUNU GÜNÇLENDİRME noktası çok etkiledi beni. Özellikle kentin takımı Kocaelispor’dan bahsederken hepsinin gözlerinin içi ışıldıyor olması da beni çok etkiledi.

Paydaşlarına vaatleri de çok sıcak duygular barındırıyor.
•    Kentimize ve Hemşerilerimize faydalı aktiviteler ile Beşiktaş duygusunu güçlendirmek.
•    Ailelerimizi de içine alacak ortak faaliyetlerde mutluluğumuzu paylaşabileceğimiz platform olmak.

Bu vaatleri anlatırken heyecanlarına benim ettiğim gibi eşlik etmenizi çok isterdim. Konu ne olursa olsun STK’ların bu gönüllülük esası beni benden alıyor. Bir tutku uğruna yazılmayı bekleyen bir başarı hikâyesi… Beni bilirsiniz başarı hikâyelerine bayılırım.

 İzmit Beşiktaşlılar Derneğindeki kuruluş amacı çok kıymetli. Bu yüzden onlar neler yapıyor biraz da ondan bahsedelim;

•    Öyle güzel işler yapalım ki Beşiktaşlılar ne güzel insanlar desinler istiyorlar.
•    Doğru bir spor bilinci yakalamak istiyorlar.
•    Biz kimseye rakip değiliz bir yerde olmamız gerekirse olursak yanındayız diyorlar.
•    İzmit Beşiktaşlılar Derneği Şeref Turu-Müze Gezisi ile geleceğimiz yavru kartallarımızabir destanı yaşatmak ve bunu sürekli hale getirmek istiyoruz diyorlar.
•    Beşiktaşlılığı Efendi Manifestosunun getirdikleriyle yaşamak istiyoruz diyorlar.

Veeee bu söylediklerinin hepsini gönülden söyledikleri benim kalbime çok değdi.

Haa bu arada sosyal sorumluluk projeleri için de çok güzel hikâyeleri var ama bunları şimdilik bahsetmeyelim diyorlar.

Hepsi İzmitli ve kadın üye sayısı gerçekten çok fazla. Benim STK ‘lardaki kadın üye hassasiyetimi biliyorsunuz. Bu nedenle kadınların da yer aldığı kurucu üyelerini gönülden tebrik ediyorum.

Takımın renginden ya da isminden çok ruhu etkiliyor bizleri.
Kimimize babadan yadigâr tuttuğu takım,
Kimimizin futbolcusuna hayranlığımız o renge tutkuyla bağlanmamıza sebep oldu.
Ama tutku hep olmalıydı Futbolda.
Bu yüzden başk başka renklere gönül verdik hepimiz...

İZMİT BEŞİKTAŞLILAR DERNEĞİ kurucu üyelerinin geleceğe dair çok güzel planları var… Üyelerinin tamamı kurumsal hayatta kendi iş yoğunlukları arasında derneklerini de çok önemsiyorlar ve gönüllülük esası ile işliyor bütün işler.  Ben onları sıkı takip edeceğim size de öneririm. Onların da dediği gibi, yaptıkları işlerle fark yaratacaklarına şahitlik etmek için ekteki sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz.

https://www.facebook.com/izmitbesiktasdernegi

https://www.instagram.com/izmitbesiktaslilardernegi

 

 

 
Toplam blog
: 19
: 105
Kayıt tarihi
: 08.07.17
 
 

Kurumsal hayat geçmişi olan biriyim bende bir çoğunuz gibi...15 yılın sonunda kendime akademik bi..