Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '14

 
Kategori
TV Programları
 

Fatih Harbiye / Aşkın zor günleri!

Fatih Harbiye / Aşkın zor günleri!
 

Show Tv.in aşk ve drama dizisi “Fatih Harbiye” dün gece heyecan dolu bölümüyle ekranlarımızdaydı. Macit, Faiz Beye kendisini tam anlatamadı, beklediği cevabı da alamadı. Dizinin reytingleri AB’de 7. Sırada, Total’de, 10. Sırada yer almış.

Macit Neriman’ın kapısına dayanır. Faiz Bey konuşmayı kabul eder. Faiz Bey önce sükunetle Macit’i dinler. Sonra konuşur, son sözleri çok ağırdır. Parmağındaki o yüzükle, Neriman’ın çevresinde dolaşman bile onur kırıcı. Macit; bu yüzük benim için bir şey ifade etmiyor. Faiz Bey; çok şükür bizim parmağımıza taktığımız yüzüğe inancımız var.

Faiz Bey; seni ve nişanlını tebrik erim. Allah mesut etsin oğlum. Der ve son sözünü söyler.

Kapıda bekleyen Neriman’a hiçbir söz söyleyemeden çeker gider. Neriman, babasına Macit’e ne söylediğini sorar, Faiz Bey cevap vermez.

Ekran Alıntısı.PNG fh.4

Macit, şirkete gelir ama Faiz Beyin söylediği sözler hala kulaklarında çınlıyordur. Konuşmak için Pelin’in odasına girer. Bu saçmalığa bir son verelim. Şirketin durumu iyi, babam da iyi… Benden ayrıl, ben seninle evlenmeyeceğim. Tam kapıdan çıkarken, Pelin bayılır. Macit, onu hastaneye götürür, doktor tansiyonun düşmüş, ya da bir şeye sıkılmış, der.

Ekran Alıntısı.PNGfh.31.2

Macit, Özgür ile görüşür. Özgür’ün Duygu ile arası iyi değildir. İşten 3 gün Paris’e gitmek için izin ister. Özgür, nasıl çıktın Faiz Beyin karşısına. Macit; Aşk, Özgür. Duyacağım her şeye razıydım. Bir konu daha var konuşmam gereken. Ama önce Pelin ile aramızda koparmamız gereken son bir halka kaldı.

Rüya, Şinasi’nin Neriman’a olan ilgisinden dolayı huzursuzdur. Bu durumu Nezahat ile de paylaşır. Nezahat, Şinasi ile Neriman’ın artık sadece çocukluk arkadaşı olduklarını söyler. Şinasi seni seviyor der.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.13

Faiz Bey okuldaki çocuklara hediye müzik aletleri alır. Ayrıca onlara mahallede yemek yedirir, sevindirir.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.3

Macit Neriman ile tekrar konuşmak ister. Sahilde buluşurlar. Neriman, babamın söylediklerini yanlış anlama. Macit doğru anladım, parmağımda bu yüzük olduğu müddetçe senin etrafında dolaşmayacağım. Sana söz veriyorum, bu yüzüğü çıkartacağım. Babanın karşısına sadece sana ait olarak çıkacağım. Aramızda hiçbir engel olmayacak. Neriman; engel var Macit, ben varım. Senin bana yaşattıkların var. Ben dayımın kızının nişanlısını elinden almak istemiyorum.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.8

Feyza Hanım, kocasına Macit ile Pelin’in bir an önce evlendirmeliyiz. İnci Hanımlara yemeğe gittiğimizde bu konuyu konuşmamız, düğün tarihini belli etmemiz lazım.

Nezahat ile Asım nişan yüzüklerini alırlar. Nişan günü için anneleri ile görüşüp gün tayin edeceklerdir. Nezahat kardeşi Şinasi ile görüşür. Şu “Eksik kalan” adlı besteni bir an önce bitir, der. Rüya’yı da üzme.

Aslı’nın kaynanası Kader Hanım, gelinine eziyet etmeye devam etmektedir. Eve bırakın misafiri ablasını bile alamamaktadır. Aslı, bir gün Neriman'ı eve çağırır, Kader Hanım pazara gitmiştir. Cüzdanı unutmuş eve gelir. Aslı, Neriman'ı odaya saklamak zorunda kalır.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.9

Emre, Şinasi'den Aslı yüzünden yumruk yemiştir. Emre’de Aslı'ya attığı tokat ile yere düşürür. Kader Hanım Aslı’ya, kalk oradan torunumu üşüteceksin diyecek kadar gaddardır.

Ekran Alıntısı.PNG fh.14

Pelin ve Macit’in aileleri İnci Hanımın evinde toplanırlar. Feyza Hanım, çocukların düğün tarihini kararlaştıralım diye teklif sunar. İnci Hanım en yakın tarihi belirleyelim deyince Macit, Hayır, şimdi değil, hala şirkette yoluna koymam gereken işler var. Pelin de, evet şirkette işler var. Düğünümüze aceleye getirmeyelim diyerek Macit’e destek verir.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.15

Macit ile Pelin balkona çıkarlar. Macit, nedir bu düğün tarihi saçmalığı diye hesap sorar. Pelin alttan alır, biz istersek bu düğün olur. Ben seni sıkboğaz etmek istemiyorum. Evdekiler kalkmıştır, Pelin de gider.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.16

Cihan ile Şinasi çay içip, aralarında konuşurlar. Şinasi, Neriman bu sıralar çok garip davranıyor, sürekli Faiz amca ile ilgili ağzımı arıyor. Cihan, Neriman konusu kapandı. Neriman aldatıldı, bundan sonra Neriman kızımızın gönlündeki sular kolay, kolay, durulmaz.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.17

Neriman babası ile konuşur. Baba beni evlendirmeyi mi düşünüyorsun. Faiz Bey, zamanı geldiğinde en uygun kişi ile seni evlendirmek istiyorum. İçin rahat olsun, Macit ile gereğini konuştum. Seni rahatsız edeceğini sanmıyorum.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.19

Pelin bir şeytanlık düşünür. Gece saatinde Şahika’yı arar. Yarın sabah Macit’e Neriman’ın Şinasi’nin açtığı müzik okulunda çalıştığını söyleyeceksin diyerek talimat verir. Şahika ben Macit ile konuşmuyorum dese de, seni şirkette boşuna çalıştırmıyorum ben. Ne dediysem onu yap. Neriman ne olduğunu sorar. Şahika yalan söyler.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.21

Feyza Hanım kızı Pelin’e neler oluyor diye sorar. Dün neden hayır dedin. Macit’e neden iyiyi oynuyorsun. Masum nişanlı pozları. Neden alttan alıyorsun. Pelin az kaldı, sona yaklaşıyoruz. Macit bana inanmak üzere. Bütün bunları duyan kardeşi Duygu, sana inanmıştım, ikiniz den de utanıyorum. Seninle aynı evde kalmak istemiyorum deyip valizini hazırlar.

Sabah Şahika Macit’in odasına dosya imzalatmak için girer. Macit, bir daha odama girme. Burcu’ya bırakman yeterlidir. Şahika, Neriman işe başladı lafını sokar. Macit, geçmişte Şinasi ile olan sürtüşmelerini hatırlar.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.22

Macit atlar arabasını doğruca Şinasi’nin müzik okuluna gider. O sırada Neriman okula gelir. Kapıda merdivenlerde Şinasi ile samimi bir şekilde hararetli, hararetli konuştuklarını görür. Macit aşağıdan onları seyreder. Macit’in gözlerinden adeta ateş çıkıyordur. Ve 31.bölüm burada biter.

Ekran Alıntısı.PNG fh.31.23

Koliba Film’in Peyami Safa’nın romanından aktardığı “Fatih Harbiye” ağır, ağır, olayları sindirerek, kanaviçe gibi işleyerek gidiyor. Kötü kaynana faktörü biraz fazlaca öne çıkartılmış. Kader Hanım gibi kaç kaynana var acaba?

Macit, Neriman birlikteliğinde,  aşkın zor günleri yaşanıyor. Neriman aşk ateşi kömür ateşi gibi içinde yanıyor. Macit’in aşkı alev, alev, dışa vuruyor. Dizimizde yakında mutlu günlerin geleceğini tahmin ediyorum.

İyi seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller internetten, dizifilm.com’dan ve tarafımdan diziden alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..