Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '14

 
Kategori
TV Programları
 

Fatih Harbiye / Neriman & Macit, Aşk yüzlerini güldürüyor!

Fatih Harbiye / Neriman & Macit, Aşk yüzlerini güldürüyor!
 

Show Tv.in aşk ve drama dizi Fatih Harbiye’de Neriman ve Macit’in aşk sarhoşluğundan olsa gerek yüzleri gülüyor. Dün akşam 21.bölümüyle ekranlarımıza geldi. Sevilen dizinin reytingleri oldukçada iyi sayılır. AB’de geçen haftaya göre,1 basamak yükselerek 5.sırada, Total’de 3 basamak yükselerek 6.sırada yer almış.

Geçen bölüm, Macit ve Rüya’nın arabaları tam köşede kesişmişti. Macit, Neriman’ı arabadan indir, yanaklarından öper uğurlar. Rüya da Şinasi ve Cihan’ı bırakır, gider. Macit Cihan’a iyileşmişsin, bi daha şirkete geldiğinde bana da uğra, bu defa uzun uzun sohbet ederiz. Macit gider.

Şinasi, Cihan’a sen bu adamla sohbet mi ediyorsun diye çıkışır. Dükkana gelirler. Macit de döner gelir, dükkana girer, Ağız dalaşı başlar. Macit, bu mahallede benim kız arkadaşım yaşadığı sürece, beni buralarda görmeye alışsan iyi olur Şinasi. Neriman’a kendini acındırarak bakma. Cihan, Arcaoğlu git buradan, git. Şinasi, arkadaşına söyle benim sevdiğim kızdan uzak dursun, der. Şinasi, Macit’in üstüne yürür, Cihan zor zapteder, kırar döker.

Neriman, Fahriye’de doğum gününde olan Şahika’yı da alır. Eve dönerler. Gülfer Hanım, kızının elindeki yarayı sorar.          

Emre’nin annesi ve babası konuşmak için Aslı’nın annesiyle konuşmak üzere eve gelirler. İsmail Bey, bizim emre çok pişman olmuş. Kader Hanım; Aslı gelirse onu almaya geldik, istemezse kendi bilir. Oğlun, kızımı yerlerde sürüklemiş. Kader Hanım; İki kızının elinden zor almışlar oğlumu. Kader Hanım; elini uzatır, Aslı gelsin elimizi öpsün, barışalım. Zehre Hanım kızı Aslı’yı çağırır, İsmail Beyle, Kader Hanımı kapıyı gösteriver kızım, benim yerimden kalkasım yok, der. Kavga ve ağız dalaşı başlar, itişmeler esnasında Kader hanımın ayağı merdivenden kayar, bir çuval gibi merdivenden birinci kata yuvarlanır, düşer. Ambülans gelir, hastaneye gönderler.

Macit, Neriman’ı aklından çıkartmaktadır. Ben sana elimi hiç bırakmam dedim mi? Neriman, ellerimi bırakmak şöyle dursun, ben sensiz nefes alamam Macit”, kulaklarında çınlar. Annesi ile konuşur. Anne, sonu ne olursa olsun asla pişman olmayacağım, bu yaşadığım şey aşk, eğer yalansa da çok güzel bir anı.

Macit, Neriman’a mesaj atar, “Günaydın aşk, dersten sonra benimlesin”. Neriman, “Tabii, seninle.”  Halası, Gülfer gelir, konuşurlar. O ara Fahriye gelir. Babası Libya’dan telefon eder, evlendiğini kızını bildirir. Fahriye çok üzülür, yıkılır adeta.

Macit, babası ile işleri konuşur, o sırada Pelin de gelir. Onur istifa etmiştir. Kerim bey, yerine Figen Hanımı atar. Herkesi takip etmesini ister.

Neriman atölyeye Fahriye’yi yalnız bırakmamak için gitmek istemez. Neriman’ı ile beraber giderler.

Emre, Aslı’nın kapısına dayanır, annemi hanginiz itti, suç duyurusunda bulunacağım, der ve gider.

 

Rüya, Şinasi’yi arar, bir yerde buluşup konuşurlar. Rüya yanında görünmem seni bayağı rahatsız ediyor. İstersen birlikte görünmeyelim. Neriman rahatsız olmasın.

Pelin’in annesi İnci Hanım ile konuşur. Oğlunu kızımın etrafında görmek istemiyorum. Lütfen engel ol, der.

Atölyede Neriman Pelin’in annesi Feyza Hanım ile tanışır. Ters bir şeyler söyler Neriman’a. Tam o sıra Macit gelir, beraber çıkarlar. Neriman Macit’i Fahriye ile tanıştırır. Neriman Macit’i tanıştırırken ve Macit, benim kalbim, vazgeçilmezim, kurduğum en uzun cümle, çizdiğim en güzel resim, aşkım der, sarılırlar. Sonra da Macit, Fahriye nereye isterse oraya gideceğiz.

Gülfer Hanım olanları mahallede duyar, Aslı’ ya gider. İki komşu oradadır. Kader Hanımın ayağı alçıya alınmış, vah kim bakacak diye konuşurlar. Aslı çay yapmaya iner, lafları hazmedemez. Mahalle baskısı bu olsa gerek, vicdanın sesini dinler, düşünür, doğruca kayınvalidesi Kader Hanımın evine gider. Kocası Emre, kapıda karısını görünce çok sevinir, Kader Hanım kendine bakacak hizmetçiyi getirtmiştir.

  

Macit, Fahriye ile Neriman’ı botanik bahçesi, doğal hayvanat bahçesine götürür. Güle oynaya dolaşırlar. Fahriye çok mutlu olur. Macit aşk ve huzuru doya doya hissetmektedir. Neriman’a seninle yalnızlığım bitti. Aşk her ikisinin de yüzlerini güldürmüştür. Neriman seni seviyorum lafını bi kaç kez söyler. Fahriye, nazar değmesin diye maşallah çeker. Macit at çiftliği haraya götürür. Atlarla tanışıp, çok mutlu olurlar. Fahriye çok eğlenmiş, Neriman çok teşekkür eder. Macit, niçin diye sora, beni sevdiğin için, der Neriman. Macit, hemen git yoksa sana sarılacağım.

Şahika, Cihan’ın dükkanının önünden geçerken Cihan önüne geçer, Şahika, çekil önümden bizden mutlu son çıkmaz sana, der ve yürür.

Pınar’ın babası Şahika’dan Neriman gelirse benimle konuştur der. Şirkette toplantı vardır. Macit kızları gezdirmektedir. Pelin telefon açar, cevap alamaz.

Macit, kızları eve bırakır. Aslı’nın koca evine geri dönmesini konuşurlar. Kader hanım, Aslı’yı kötü davranarak döndüğüne pişman eder.

Macit de eve döner buz gibi suratla duran annesi İnci’nin yanağına bir öpücük kondurur. Bugün atölyede olanlar için bana bir şeyler söyleyeceksin herhalde. Feyza Hanımla birlikte Neriman’ın karşısında mükemmel bir ikiliydiniz. Endişelenme anneciğim zamanla alışacaksın. Herkes alışacak ve kabullenecek. Bu ara Neriman telefon eder. Macit, sen seni çok özledim. İçeri Şahika girince konuşmayı keser. Macit, Neriman rüyanda bize ait hiçbir şey görme. Neriman, neden? Macit, hepsini yaşayalım, aramızda hiçbir şey rüya olarak kalmasın.

Neriman, Şahika sen hiç aşık olmamışsın. Şahika, sen o duyguyu bilmiyorsun, birisine ah etmen gerektiğinde inşallah aşk olursun diyorum. O gider sürünür yani…

Şahika, işe geç kaldım, Neriman da kırtasiyeye gidiyorum diyerek beraber evden çıkarlar. Şinasi’nin patronu Nihat Bey, Cihan’ın dükkanına gelir. Cihan’ın Şahika ile beraber yemekte düşürdüğü, “Tatlıcı Cemal Usta” kartını göstererek, geçen akşam bir genç bu kartı düşürmüş, yanında da benim kadınım varmış, der. Kartı Cihan’ın suratına çarpar. O sırada Şahika ile Neriman oradan geçiyorlardı. Cihan Nihat Beyin yakasına yapışır, yumruk ve kafa ile girişir adama, al kan burnundan getirir. Bu adam Şahika’nın hayatını çalmış. Şinasi de yakasından tutar, Şahikanın akyalarının dibine atar. Şahika, “Mahallemize hoş geldin” der. Nihat Bey diz üstü Şahika’ya yerden bakar kalır ve 21.bölüm burada biter.

 Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Ben kendi adıma keyifle izlediğim dizilerden biri Fatih Harbiye. Ben filmi uzun konuşmalarını anlatıyorum. Bilmem okuyucularımı sıkıyor muyum? Peyami Safa mı bu kadar güzel ve anlamlı diyaloglar mı yazmış. Yoksa  bizim senaristler mi yazıyor. Çok güzel ve keyifli geliyor bana bütün bu diyaloglar.

 

Koliba Filmin bu güzel yapımını tüm izleyicilerin keyifle izlediğini tahmin ediyorum. Kadir Doğulu (Macit) ve Neslihan Atagül (Neriman) iyi bir ikili olmuş ve uyumları da çok güzel. Birbirlerine yakışıyorlar da. Dizi aşklarını, gerçek hayatta da  yaşadıklarını duymuştum. Şimdiler de sürdürüyorlar mı bilmiyorum!

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Not: Görseller internetten ve dizifilm.com’dan alınmıştır.

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..