Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

09 Ekim '15

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe...

Fenerbahçe...
 

Yargılanan suçsuz günahsın bir bireyin “yargılanıp” hakkında idam verilmesi ve gecikmeksizin
İnfaz edilmesi gibiydi “Fenerbahçe’ye” vurulan “şike” suçlaması…
***
Eğer Fenerbahçe sahipsiz ve Türkiye’ nin en büyük kulübü olmasaydı, yalnız kalksaydı bugün “idam” edilmiş ve haksız yere “gömülmüş” olacaktı…
***
Evet, Fenerbahçe Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım son derece güçlü ama bir o kadar da “zeki” bir iş adamıdır. Gerçekten, hem itibarı hem beşeri münasebetlerindeki “doğru” kişilerle kurulan ilişikleri yüzünden yapamayacağı hiçbir şey yok…
O günlerde onun bu “vasfı” nedeniyle “şike” davasına inananlar çok oldu…
***
Futbolun içinde gelen biri olarak 3 Temmuz tarihinden sonraki zamanlarda ilk işim “şike” suçlaması yapılan tüm maçları yeniden izlemek oldu…
Defalarca izlememe rağmen ki adı geçen maçların çoğunu bizzat izlemiştim oyunların içine en ufacık bir “şike” konusu edilecek bir maç göremedim…
Sadece ben değil Fenerbahçeli olsun olmasın futbola gönül vermiş, hukukun içinde bir yer almış kişi hatta kurum ve kuruluşlar da “şike “olmadığını gördü…
***
O tarihten sonra defalarca yazdığım yorumlarda bunun bir “oyun” olduğunu bir “tezgah” olduğunu yazmış, bunun büyük bir haksızlık olduğunu, bu haksızlık yüzünden Aziz Yıldırım dan daha öte Fenerbahçe’ nin büyük bir yara aldığını söylemiştim…
O günlerde başlayan “hukuksuzluk” bizleri karamsarlığa itse de “kendinden emin olanlar” ne yaparsa bizde onu yaptık ve “umudumuzu” hiç kaybetmedik…
***
Bizleri en fazla üzen olaylardan bir tanesi de FİFA’ nın bu konuda adam gibi bir inceleme yapmadan kumpas kuranların ağzına bakarak verdiği “kupalardan” men cezası oldu…
Ki bugün gelinen noktada Fenerbahçe’yi insafsızca yargısız infaz eden FİFA nın baştan sona “şike” ve yasa dışı olaylarla iç içe olması “infazın” hem ağırlığını hem de “haksız” olduğunu göstermektedir…
***
Fenerbahçe dediğim gibi hem sahipsiz değil hem de “güçsüz” bir kulüp değil, eminim bu saatten sonra “hukuk” çerçevesinde gereken ne varsa yapacaktır.
Bunların hiç birinin benim için önemi yok, benim için önemli olan ezeli rakiplerimizin bile inanıp bizleri zan altına soktuğu bu “pis kumpastan” alnımız akıyla çıkmış olmamızdır…
***
Bizleri haksız yere suçlayan ya da bizi anlamamakta ısrara edenleri kendi vicdanları ile baş başa bırakıyorum…
Umuyor ve diliyorum, bizlere atfedilen suçlamalar başlarına gelmez.
Ancak şunu çok iyi bilmeliler; şayet haksız ve hukuksuz herhangi bir suçlama ile karşı karşıya kalırlarsa ilk tepki koyacak ve gereğini yapacak tek kulüp ve takım Fenerbahçe’dir…
***
Fenerbahçe camiasına ve özellikle taraftarlarımıza, emeği geçen herkese ve gerçekten iyilikleri asla inkar edilmeyecek başkanımız Sayın Aziz Yıldırım’a büyük geçmiş olsun…
Yaşanan onlarca olumsuz olayların altından aslanlar gibi çıkmış olmamızın Fenerbahçe’ nin yakın geleceğine de “hayırlı” olmasını diliyorum…


İyi akşamlar...


Erdoğan ÖZGENÇ
Adana 09.10.2015 20.40

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..