Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '12

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Bankacılığın rakipsiz cambazı finans işleriyle uğraşan "malum banka"

Bankacılığın rakipsiz cambazı finans işleriyle uğraşan "malum banka"
 

 

Bir bankayı eleştirdiğim blogum, Milliyet Blog yönetimince "Bankacılık yasası" gerekçe gösterilerek, aşağıdaki açıklamayla yayından alındı.

".....bank’ın akıl almaz cambazlıkları" başlıklı blogunuz ne yazık ki onaylanamamıştır. Dilerseniz, aşağıdaki mesaja gore blog’unuzu güncelleyebilir veya yeni bir blog girebilirsiniz.

Reddedilme sebebi:
Bankacılık yasası çerçevesinde isim vererek yazdığınız yazıyı ne yazık ki yayınlayamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

 

***

Bulunulan ortamda kurallara uymak gerekiyor.

12 Eylül döneminin stadyum anısını öncelerde bir blogda anlatmıştım. Adam hakemi protesto edecek, ama keskin kurallar var.  Çözümü bulmuş, veryansın ediyor;

- Haakem! Haakem!.. Anlarsın ya! Anlarsın ya!

***

Sanıyorum beş yıldan fazla zaman oldu, finans işleriyle uğraşan "malum banka’yla tanışalı; bir kredi gereksinimim nedeniyleydi o talihsiz gün!

Çok beğendiğim, ama bir kırgınlıkla ayrıldığım ulusal bankalarımızdan birisi sebep oldu bu duruma da!

Aslında, tutucu olduğum alanlardır ulusal markaları seçmek.

Krediyle başlayan ilişkimiz POS cihazına, mevduat hesabına kadar ulaştı. Önce bana verdikleri krediyi zorla(!) sigortalayıp ödenti aldılar. Sonra POS cihazı için kesintiler… daha sonra MB’da da paylaştığım “parapuan” aldatmacası, ilişkilerimizi germeye başlasa da tamamen kopartmamış; aşama aşama terk etmeye başlamıştım bankayı. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=145037

POS cihazımı iptal ettim, anlamadılar. Mevduat hesabımı kapattım olmadı. Yüksek limitli ikinci bir kredi kartını isteğim dışında gönderdiler, iade ettim anlatamadım.

Bugün, bütünüyle veda günü!

İşte bunun sebebini paylaşacağım, bu blogla.

Bankayla ilişkimin son somut belgesi/aygıtı kredi kartıydı. Kredi kartı borcumu, ticaretle uğraşan birisi olarak son ödeme gününde yapıyorum. Finans işleriyle uğraşan "malum banka’yla" benim ilişkimi sonlandıran olaylar silsilesi de bu ödemelerle başladı. Aylardır değil, yıllardır(birkaç istisna var) kredi kartı borcumu son ödeme gününde kolayca ödeyemedim. Genelde de çalışma saati sonrasına kaldığı için, ATM(Meltem-Antalya) den yap(ama)maktayım. Ödeme girişimim, hemen her ayki denememde “sistemsel sorun”a veya “hesaptan ödeme” seçeneğine kilitlenir. Oysa hesabım yok bankada! ATM den ödenmeyen kredi kartı borcum, saat 24.00’ten sonra faize girmekte sonuç olarak. Son ödeme günü sonrası hiçbir sorun kalmıyor ATM lerde ve faize giren borcunuzu, çok rahat ödeyebilmektesiniz. Öyle zamanlar olduki, pek çok ATM gezerek ödeme yapmayı denedim, birkaçında başarı sağlayabildim.

Dört bankaya ait kredi kartı kullanmaktayım hiçbirisinde böyle bir olayla karşılaşmadım.

Dün akşam da farklı saatlerde iki kez gittim, finans işleriyle uğraşan "malum bankanın" ATM’sine, ödemeyi gerçekleştiremedim.

ATM ekranlarında “sistemsel sorun” diye tanımlanan, benim “sistemsel cambazlık” olarak gördüğüm bu durumu Milliyet Blog okurlarıyla da paylaşmam gerektiğini düşündüm. “Sistemsel sorun” bankaya haksız para kazandırırken, “sistemsel cambazlık” ben ve benim gibi, finans işleriyle uğraşan "malum banka" kredi kartı kullananların ceplerini boşaltmaktaydı oysa.

Bu yazı sonlandırılmadan 444 lü telefonlarını arayarak söz konusu kredi kartımı da kapattırarak cebime dayalı bir hortumu kesmiş oldum.

Bankayı merak ettiniz...

Anlarsınız ya!

 

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..