Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '18

 
Kategori
TV Programları
 

Fox TV'nin Yeni Dizisinin Adı Belli Oldu!

Fox TV'nin Yeni Dizisinin Adı Belli Oldu!
 

Yeni sezonda "Bir Litre Gözyaşı" dizisinden sonra en merak ettiğim ikinci dizi "This Is Us" dizisinin uyarlaması, net bilgi.

Daha önce de yazmıştım, orjinalini pek bir severim.

O anlatım dilini bizimkiler ekrana yansıtabilecekler mi, gerçekten merak ediyorum.

Bu arada dizinin künyesi baya baya şekillendi...

Yani...

Yayıncı kanalı; Fox TV

Yapımcı; MEDYAPIM

Yönetmen: Merve Girgin

Senaryo: Deniz Madaoğlu

Oyuncular: Songül ÖdenCelil NalçakanBirkan SokulluOlgun Toker, Elçin Afacan, İrem Sak, Alper Saldıran, Ali Seçkiner Alıcı, Serkan Ercan

Lakin...
Bir türlü dizinin ismi açıklanmamıştı.

Ve sonunda o soru da cevabını buldu.
This Is Us dizisinden uyarlanan projenin adı "Hayat Gibi" oldu...

Daha kötü bir isim bulabilirler miydi?
Hiç sanmıyorum.
Bu ne yahu..
Ne kulağa hoş geliyor, ne ilgi çekici bir anlam ifade ediyor.

Yayına çıkmadan ismi mutlaka değiştirmeliler der ve buraya da not düşerim

Bu arada Hayat Gibi konusu için de ufak bir bilgi vereyim.
Aynı tarihte dünyaya gelmiş olan 5 farklı kişinin hayatlarının kesit kesit işlendiği bir dizi, This Is Us.
Bu kişilerin günlük hayatlarında tecrübe ettikleri birtakım olaylar ve hayatlarının birbirleriyle bağlantıları anlatılıyor.

Bana göre bu dizinin en kıymetli tarafı "ANLATIM DİLİ"...
Yani sadeliği...

İçimde kalmasın, bir daha söyleyeyim; "tez elden değiştirin şu ismi"...
Olmamış, net bilgi...
O ne öyle!
Hayat Gibi...

Blog'uma da beklerim..

http://www.bibaksana.com.tr/

 
Toplam blog
: 172
: 1971
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

Okur, gezer, izler ve yazar...                 ..