Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

G/özü A/kandı şair

G/özü A/kandı şair
 

Alıntı.


Diyordun, yıkılıyor! Güzelliğin tümü sen
Bir gören yakılıyor bronz renkte gömü ten
Muhabbetin keremi bağdaş kurmuş yalana
Fi tarihli veremi yapboz sormuş talana
Günceler salkım saçak beni yakandı şiir
Sevgili gizli kaçak g/özü a/kandı şair!
 
Nasıl geldim oyuna umuttun koysam adın
Aşktık koyun koyuna doymadım! Doysam tadın
Lügat sen sahte kağıt içe çekilen nefes
Ters yüz ettiğim ağıt kaktüs ekilen kafes
Günceler salkım saçak beni yakandı şiir
Sevgili gizli kaçak g/özü a/kandı şair!
 
Uyarıp kanma dendi beni nice sevenler 
Zalimdi canan kendi birde ece övenler 
Can çıkmadı komada sıkboğaz etti seda 
Yarim gelmez yamada ses kısık yetti veda
Günceler salkım saçak beni yakandı şiir
Sevgili gizli kaçak g/özü a/kandı şair!
 
Kavruk dudak dokunuş gölgem olup serilen
Nazen ruha okunuş bölgem kalıp dirilen
Yanık kahve tad alıp seni içerdi gözüm 
Gizde saklı yad kalıp lâli seçerdi sözüm
Günceler salkım saçak beni yakandı şiir
Sevgili gizli kaçak g/özü a/kandı şair!
 
Gülsen Tunçkal
 
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/852887/8/24/2014%201:52:34%20PM
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..