Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Gaziantep yollarında..

Gaziantep yollarında..
 

haydigencler.com/..


Oğlum Ökkeş,
Şu stepneyi getir,
Bu Gavur dağlarında kalmak nedir
Vay Allahın belası lastik
Şimdi uğraş dur,
Şunun şurası Anteb’e 100 kilometre
İlerde imamın lokantası var,
Ezo gelin çorbası orada içilir
Orada insan Allahına kadar
Acılar içinde ,
Memlekete geldiğinin 
Farkına varır,
Antep uzaktan seçilir.
 
Abe lastik bu yapılacak iş midir
Hele Sıddık gibi bir kuluna.
 
Durmadan yollara saldır,
Direksiyonda uyu, uyan
Şurada iki saat kaldı derken
Haydi bakalım , güldür güldür
Bir de meretin homurtusu
Sanki ben söylemişim ,
Gel de burada dur diye
Milletin figanı niye 
Şurdan şuraya  bir nefeslik yer
İşte sana fıstık kokusu
İşte sana gül kokusu. 
Biraz bekle ülen.
 
Ulan lastik ben sana ne yapmaz mıyım
Seni çıkartıp, mezatlarda satmaz mıyım?
 
Bre Alim Efendi bir de sen bu işe karışma
Benim kafamı bozma,
Zaten bu makinayla derdim var,
Bir de sen de üstüne üstlük
Geyik yapıp, bir de ukalalık
Üste çıkma. Ben bilirim işimi
Ama bu lastik bilmez
Öteden beri burun kırın edip
Beni rezil eder.
 
Oğlum Ökkeş : Hala bitmedi mi?
-Bitti Usta bitti…
Ama ben de bittim…
Bu anasını sattığımın lastiği
Bu üçüncü kez topu atar.
Yeter be, hayatımdan bezdim
Ayaklarımın altında ve yollarda ezdim
Yeter artık.. Ben bıktım o bıkmadı.
Tamam ustam tamam, hedef
Gaziantep otogarı.. Bas gaza
Bakalım Mevlam  ne gösterir.
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..