Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Gönlümdeki güz

Gönlümdeki güz
 

Bir gül açtı gönlümde ,

Tam rengini bilemedim                                                                                 

Çevirdikçe değişti

Bazen dağların gri rengi oldu..

Bazen toprağın çimeni..

Demeyin yeşil gül olur mu ?

Ben istedim o oldu..

Yapraklarında renkler yine değişti..

Mor oldu,sarı oldu,beyaz oldu..

Rüzgara döndüm:Yavaş es sonbaharda..

Nasıl becerirsin bilemem serin olsan da yavaş es..

Kasıp kavurma,Yaprakları öylece bırak yere..

Acelesi olsa da kışın banane..

Gelmesin kim dedi ona?

Ağaçlar sarardıkça gönlümde acı bir tebessüm..

Dikenlerini kopartmalı gülün,

Kanatmaya hazır zalim diken..

Çok mu kıymetli gülün..

Halbuki ben laleyi menekşeyi severim.

Onların dikenleri yok ki yapraklarında..

Sonbahar!

 Serin sabahlara karışan,

        Akşam ayazını ürperten  ..

               Bu yolda hoş geldin..                                                                

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..