Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '17

 
Kategori
Eğitim
 

Görmeyenlere yönelik yaz Kur'an kursları

Görmeyenlere yönelik yaz Kur'an kursları
 

salih arıkan


Görmeyenlere yönelik yaz kuran kursları. Ben dernekle yaz kuran kursları sayesinde tanıştım. Hatırlıyorum Avcılar Nakipoğlu Kur'an Kursu. İlk defa İzmir dışındaki körlerle tanışmıştım. O zaman fazla kitap okuma şansımız yok. Radyolar, kaset kitaplar, bir de bant tiyatroları. Sen şunu dinledin mi, bunu dinledin mi diye sohbet etmiştik. Dikkat ediyorum. İzmir'de üç dört yıldır. Derneklerden bağımsız kurslar düzenlenmeye çalışılıyor. Bu kurslar yatılı olursa körler okulunda oluyor. Bu yaz da gündüzlü Salepçioğlu Camii'sinde olacak.  Yaz Kur'an kursları görmeyenler için en ideali yatılı olmasıdır. Son yıllarda yatılı olmazsa düzensiz olur verimli olmaz. Birde yatılı yaz Kur'an kursları bir derneğin iş birliğiyle olmasında fayda olur. Bizi beğenmiyorlarsa alandaki başka derneklerle iş birliği yapılmasında fayda var. Öğrencilerin karşılanmasından uğurlanmasına kadar. Yeme, içme, elbise ve farklı istekler de olabiliyor. Bizim açtığımız kurslar olsa, bir yatılı olur. Sonra bilgisayar ve farklı kişisel gelişimi amaçlayan kurslar olur. Hafta sonu gezileri, piknik ve deniz gezileri olur. Birde biz bir yıldır İzmir sivil toplum kuruluşları platformundayız. Kız ve erkek öğrenciler için yatılı Kur'an kursları olan kuruluşlarımız var. Buralarda bir sınıf açılabilir. Yaz dönemi ve kış dönemi görmeyenler için özel sınıflar açtırılabilir. Öğrencilerin maddi durumu iyi olmayanları desteklenir. Öğrenciler karşılanır ve uğurlanır. Başarılı öğrenciler ödüllendirilir. Biz Türkiye Beyazay Derneği İzmir şubesi olarak her zaman yaz ve kış kurslarını görmeyen arkadaşlarımıza açmaktan gurur duyarız. Biz bu kursları genellikle genel merkezle iş birliğinde yapar ve kaliteyi artırırız.

 

Tel: 006 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..