Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '15

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Guatr hastalığım bir mucize ile geçti

Guatr hastalığım bir mucize ile geçti
 

Bizim kentimizde yaşayan herkeste eninde sonunda bu rahatsızlık ortaya çıkıyor. Akrabalarım, arkadaşlarım pek çok kişide var. Sinir yapıyor, gözler bazılarında büyüyor. Maalesef bende de çıktı. Hem de 3 tane soğuk nodül dedikleri cins. Birisi 1,5 cm. diğerleri daha küçük. İlaç tedavisi olmazsa ameliyat dediler. İlaçlar kalpte çarpıntı yaptı, kullanmayı bıraktım. İçsem kalpten gidecek duruma geliyordum. Bu arada da kilolarım arttı. Endokrinolojinin yazdığı kullanmam gereken ilaçları artık sağlık ocağında yazdırmaya başladım. Her ilacın bir yan tesiri oluyordu. Onlar ise kullanmazsam sonunda kanser bile olabileceğimi söylüyorlardı. Başımı öne eğemiyordum. Eğilip yer silemiyordum. Her gün birisi ile kavga ediyordum. Çabuk parlıyordum. Guatr beni deli etmişti. Bütün guatr ilaçlarını bıraktım, ne olursa olsun dedim.

İşimden dolayı il il geziyordum. O ay İzmir de bir çalışmam vardı. Karaciğerimde de hemanjiyom dedikleri bir büyüme vardı. Uzatmadan yazayım deve dikenlerinin bolca olduğu bir kırsal alanda yanımdaki arkadaşımın yardımıyla karaciğerime iyi geleceğini düşünerek kurumuş tohuma dönmüş deve dikenlerini elimize çift işçi eldiveni giyerek topladık. Sadece kafa kısımlarını kopardık, poşete doldurduk. Yanımdaki arkadaşım yanımda iş ile ilgili eğitim gördüğü için cansiperane bana faydalı olmaya çalıştı.

Akşam otelime gidince yemekten sonra büyükçe bir kasenin içine tüylerinin ucunda tohum olan kısmı aynı tavuk tüyü yolar gibi yoldum. Ağzına kadar dolunca balkona çıktım. Elimle iyice ovalayarak uçlarındaki kara çörek otuna benzeyen tohumların tüylerden ayrılmasını sağladım. Sonra hem elimle savurup hem üfleyerek tüm tüyleri uçurdum. Kalan 200 gr kadar tohumu eve gelir gelmez tema vakfının organik balına karıştırdım. Her sabah ve her akşam yemek öncesi bir çay kaşığı kadar yedim. Bir ay sonra artık artan kilolarımdan dolayı bir diyetisyene gittim. Diyetisyen benden tam bir kan tahlili istedi. Yeni olması daha iyi olur dedi. Sağlık ocağında daha önce gittiğim guatrımı bilen doktorumdan rica ettim, diyetisyenin istediği tahlil için beni kan tahliline sevk etti. Tahlil sonucunu almaya gittiğimde daha önceki tahlilimle yeni tahlili karşılaştırdı. Tiroit değerlerim tamamen normale dönmüştü, bir yanlışlık olmalı bir ay da bu kadar değişim olmaz dedi. Farklı ne kullandın diye sordu, düşündüm düşündüm farklı olarak bir tek deve dikeni tohumu yediğimi söyledim. Doktorun hemşiresi heyecanla eline kalem kağıt alıp not aldı çünkü onda da varmış. Kardeşimde de aynı rahatsızlık vardı onunki çok büyüdü demişler acil ameliyata gidiyorum dedi. Bak kardeşim ben böyle- böyle yaptım geçti dedim ama benim durumum acilmiş bekleyemem dedi ameliyat oldu. Ameliyat sonrası her gün takviye hormon almak zorunda, yığınla sorun yaşadı. Bir sene sonra tekrar aynı sorun çıktı. Matematikçi olduğu için bu tip tedavileri biraz koca karı ilacı olarak düşündüğü için biraz zorlama ile ısrar ettim. Bana faydası olmaz ben ameliyat oldum dedi. Ama bir arkadaşı ile gittikleri bir piknikte az da olsa deve dikeni bulmuşlar. İnanmamasına rağmen ısrarımla yaptı. Sonuç değerleri düzeldi.  Şimdi etrafımda kaç kişiye söylediysem şifa buldu. İnanın tedavi o kadar zor, ilaç firmaları iyi kazanıyor- masraflı ve sonuç hiçbir zaman geçmiyor. Ama deve dikeni kürünü yapalı yaklaşık on yıl oldu. Benim guatr sorunum yok.

Guatr hastaları doğa bedavadan şifa dağıtıyor. Aman kıymetini bilin. Bir ay sonra değerlerinize bakın, bana da yazarsanız sevinirim.

SAĞLIKLI UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM.

 

 
Toplam blog
: 38
: 696
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Antalyalıyım. Bir süre istanbul ve Çanakkale de bulundum. Uzun süredir Ankara da yaşıyorum. İki o..