Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '16

 
Kategori
Şiir
 

Gücüm iyilik

Gücüm iyilik
 

İçinizdeki güce kulak verin


Yeşile boyadım kapımı

Ağaca kardeş olur dedim

Belki bir gün bir ağaçkakan

Yolunu şaşar, kapımı çalar

Yoluma yoldaş olur dedim,

Bana sırdaş, keyfime arkadaş.

Kırmızıya boyadım çatımı

Güle kardeş olur dedim

Belki bir gün bir bülbül

Yolunu şaşar, çatıma konar

Dudağımdan dökülen şarkıya

Ortak olur dedim,

Kulağıma fısıldar, dilim dans eder.

Pembe boyadım perdemi

Tül cama kardeş olur dedim.

Belki bir gün bir melek

Yolunu şaşar, perdemi aralar

Özümden gelen sese

Konuk olur dedim.

Maviye boyadım yüzümü

Okyanusa kardeş olur dedim

Belki bir gün bir gemi

Yolunu şaşar, limanıma demirler

Çocukluğuma ortak olur dedim

Geçmişe özlem

Geleceğe özen

Yüreğime sevgi eker.

Bahçemde kelebek

Dilimde melodi

Doğada kısmet

Gücüm iyilik.

 

 
Toplam blog
: 11
: 510
Kayıt tarihi
: 20.02.16
 
 

Universitat Salzburg, Austria.  Akademie fur bildende Kunst in Hohenaschau, Germany İç Mimar, yaz..