Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '17

 
Kategori
Güncel
 

Gülben Ergen Haberleri

Gülben Ergen Haberleri
 

Ben Kuantum Yaşam ve İlişki Koçluğu eğitimlerimi almadan önce de magazin ve haberlerle ilgilenen bir insan değildim. Yani haberler benim hayatımda sadece haber başlıkları olarak yer alır. Ki o da sadece bir göz gezdirmektir. Bizim evde televizyon da izlenmez mesela. Eşim ve ben televizyona, dizilere, her türlü magazine bir hayli uzağız.

Bir şey izlemek istediğimizde bu genelde belgesel olur. Bir eser okumak bize daha cazip gelir. Ancak gözümüze gözümüze sokulan bir haber var ki günlerdir bitmiyor konusu.

Gülben Ergen…

Bir karalamalar, bir “bitti bitiyor” lar, bir oh çeker tarz konuşmalar, kınamalar vs…

Öncelikle konu her ne ise, ne şekilde ilerlediyse, ne sonuçlar doğurduysa bunların bedelini ödeyen insanlar elbette vardır. Ancak kimseyi yargılamak bizim haddimiz değildir. Herkes kendi yaşadığı ve kendi seçtiği hayatı devam ettirmekle yükümlüdür.

Çirkin, kin, nefret dolu sözler insanın kendi benliğine verdiği en büyük zararlardan biridir. Ve unutmayın ki, bu tarz olayların enerjisinde kalıp, bu tarz olaylara sözlü yada düşünsel anlamlar yüklediğiniz zaman aynı frekansta enerji yaymaya başlarsınız.

Sürekli ilerleyen, gelişen bir birey olarak kendinize vereceğiniz en büyük hediye kötü bir olay dahi görseniz onun içindeki iyiliğe odaklanmanızdır.

Gerisi sadece kendi içinizi bozar, kendi benliğinizi yaralar.

İzlemeyin, söylenmeyin, takip etmeyin…

Çıkın böyle olayların etkisinden.

Bir insan suçlu yada suçsuz evren, hak bunun en güzel cevabını verecek olandır.

Hiçlik makamına erişildiğinde tadından doyum olmaz derler. Sükutu korumak büyük bir erdemdir. Ve NLP eğitimlerinde bahsettiğimiz gibi “harita bölgenin tamamı değildir”.

Hayatta hiç bir şey bizlerin gördüğü, algıladığı gibi değildir. Bazen görünenin ardındakini görebilmek gerekir.

Dedikodunun ve beraberinde getirdiği kirli enerjinin hepimizden uzak olmasını dilerim,

Sevgiler…

Kuantum Yaşam ve İlişkiler Koçu

Merve Acar

www.acaryasamkocu.com

Face book : acar yaşam koçluğu

Instagram : acaryasamkocu

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..