Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gülümseyin, hayatınız değişsin

Gülümseyin, hayatınız değişsin
 

Bu sabah pırıl pırıl bir güneşe açtım gözlerimi

Önce gülümsedim ve var olan ya da olmayan her şey için şükrettim

Güzel bir anı aklıma getirdim çabucak

Zihnimde olumlu düşünceler hakim olsun diye 

Güne olumlu başladım olumlu bitsin diye

Neşem ve içimdeki nedensiz sevinci yaydım etrafıma

Pozitif enerji yayılsın diye

Varsın dışarıda yağmur olsun

İçimdeki güneş yeter, parlamaya ve ışığımı saçmaya

Işığınız ve ışık saçanlarınız hiç eksilmesin

Mutlu, pozitif enerji yüklü bir hafta diliyor, bunu okuyanlara pozif enerjimi gönderiyorum

Gülümseyinnnnnn, hayatınız değişsinnnn...

 

Esra Eray                
Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı
İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

 

 
Toplam blog
: 78
: 839
Kayıt tarihi
: 19.03.13
 
 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışman..