Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '17

 
Kategori
TV Programları
 

HBO 2018 Dizileri

HBO 2018 Dizileri
 

HBO (Home Box Office) dizilerinin biri değil birçoğu seçici dizi izleyicisinin ‘izlediklerim’ listesinde mutlaka yer alır…

Çok doğal değil mi? Aşağıdaki ankette ismi geçen dizilere bir göz atsanıza, hepsi birbirinden efsane…

HBO 2018 yayın programına dair yapımların görüntülerinden kesitlerden oluşan bir tanıtım videosu yayınladı. Bu videoda kanalın en popüler yapımları Westworld, Game of Thrones, Vice, Silicon Valley ve Insecure gibi birbirinden popüler yapımlar başta olmak üzere kanalın 2018’de yayınlayacağı belgesel, mini dizi, şov ve filmlerden kesitler yer alıyor.

Kanalın en iddialı projesi Game of Thrones 8. ve final sezonu ile veda diyecek ve ekran yolculuğu sona erecek.  Kanalın  Game of Thrones’ın yarattığı büyük boşluğu gelecek senelerde nasıl dolduracak merak konusu…

Söz HBO ‘dan açılmışken kanal birçok dizisi ile hayatımıza dokundu. İşte HBO’nun en iyi dizilerinin sıralı listesi… Bazıları hala ekranlarda bazıları ise çoktan final oldu.

Peki ya siz bu listeden hangilerini izlediniz?

Anket için tıklayınız

http://aslininsureti.com/haberler/hbo-dizileri-2018/

 

Aslı’nın Sureti

*.*.*.*.*

Aslı’nın Suretini sosyal medya hesaplarından takip etmek ister misiniz?

Facebook:https://www.facebook.com/Aslının-Sureti-1065930830209554

Twitter:https://twitter.com/aslininsureti

 

Gezdim Gördüm, Yedim İçtim ve İzledim kategorilerinde daha fazla yazı için > www.aslininsureti.com

 
Toplam blog
: 183
: 1217
Kayıt tarihi
: 27.09.17
 
 

Ben Aslı…  'Takvim Yılı – Doğum Yılı hesabının sonucu giderek yükselmesine, aynaya baktığında kaz..